Serious Sam - laatste level lastig

Pagina: 1
Acties:

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben op dit moment bezig met het laatste level van Serious Sam. Direct in het begin zit je constant tussen die dolle stieren. Ik maar knallen met m'n superkanon maar d'r is geen houden aan. Is dat nou gewoon stug doorzetten en constant rennen om die healthbottles en ammo op te pikken of mis ik hier de clou ofzo.

Heeft iemand wat technische of morele ondersteuning voor deze gefrustreerde serious sammer? :D

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:41

johanbarten

Fallout fanatic

je moet zo snel mogelijk naar de grote piramide aan het einde van het pad waar je dan op loop als je goed is sta je al naar die piramide gericht als je word geteleport, je kan hem niet missen. als je daar bent hoor je daar een of ander vaag geluid en dan gaat de deur open van de grote piramide, er dan in lopen en je komt in een grote arena. hier krijg je alleen de eindbaas. zorg dat je dan door alle vier hoepels springt en er komt een dikke laserbeam uit de vliegende schotel en molt de eindbaas als ie er onder staat, maar je moet het eerst naar de piramide zien te halen veel suc6

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26
Ik kan me nog herinneren dat ik me eerder in het spel door zo'n groepje stieren op de zijkant van zo'n put zeg maar heb laten beuken (je vliegt een aardig eind omhoog ;)). Van daaraf kun je ze rustig neerknallen. Ik weet alleen niet meer of het op die locatie ook kon.

Heb hem trouwens alleen in coop uitgespeeld, dan is 't waarschijnlijk wat makkelijker om te halen.

specs

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

coop heerst, vooral met infinite ammo, en met 6+ man :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 00:19 schreef RubenDJ het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik me eerder in het spel door zo'n groepje stieren op de zijkant van zo'n put zeg maar heb laten beuken (je vliegt een aardig eind omhoog ;)). Van daaraf kun je ze rustig neerknallen.
Yep, ben ik ook achter gekomen. :) Vanaf die positie is het een eitje. Maar ja, daarna komen die tweepotige robots en bovenop een muur is het lastig raketten ontwijken. Dus maar weer hollen door die arena met m'n superkanon. Keer op keer wordt ik aan gort geschoten omdat die robots maar blijven komen. Alle levels zijn met twee vingers in je neus te spelen en dan komt dit level. Een beetje scheve verhouding hoor.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-10 09:55

evaarties

Powerball @ 12.582

Op donderdag 17 januari 2002 09:08 schreef Bar_en_boos het volgende:

[..]

Yep, ben ik ook achter gekomen. :) Vanaf die positie is het een eitje. Maar ja, daarna komen die tweepotige robots en bovenop een muur is het lastig raketten ontwijken. Dus maar weer hollen door die arena met m'n superkanon. Keer op keer wordt ik aan gort geschoten omdat die robots maar blijven komen. Alle levels zijn met twee vingers in je neus te spelen en dan komt dit level. Een beetje scheve verhouding hoor.
Die put kan ik me ook wel herinneren.. ik heb hem uiteindelijk helemaal leeggemoord vanaf de muur. Was ook wel nodig als er 50 keer 25 van die skeletten worden gecreeerd.. en maar schieten :)

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 01:20 schreef OiSyN het volgende:
coop heerst, vooral met infinite ammo, en met 6+ man :)
Dan is er ook geen kunst meer aan.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

duh! het gaat ook niet om de kunst, maar om lekker met z'n allen brainless te knallen op een lan

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1