Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Heb er echt nog nooit van gehoord , waarom kies je hiervoor , is ie echt veel goedkoper dan andere merken?
Zal wel gewoon werken , alleen de 2d , 3d filters zullen denk ik minder goed zijn , en er zit waarschijnlijk geen extra software bij (heb je toch vaak niet nodig)
[b]POST 1000[/b]
Zal wel gewoon werken , alleen de 2d , 3d filters zullen denk ik minder goed zijn , en er zit waarschijnlijk geen extra software bij (heb je toch vaak niet nodig)
[b]POST 1000[/b]
Verwijderd
Op zich maakt het niks uit welk merk VGA-kaart je koopt, 't is toch allemaal 1 pot nat 
't Is tegenwoordig alleen wel zo dat enkele fabrikanten meer aandacht besteden aan de 2D-beeldkwaliteit, dit zijn zoiezo Leadtek en ik dacht ook Hercules en Asus
't Is tegenwoordig alleen wel zo dat enkele fabrikanten meer aandacht besteden aan de 2D-beeldkwaliteit, dit zijn zoiezo Leadtek en ik dacht ook Hercules en Asus
Verwijderd
Inderdaad en dat is volgens mij goed met de search te vinden. Ik wil niet lullig doen, maar het is echt wel te vinden.Op woensdag 16 januari 2002 21:24 schreef TweakGuy het volgende:
Op zich maakt het niks uit welk merk VGA-kaart je koopt, 't is toch allemaal 1 pot nat
Dit topic is gesloten.
![]()