Point of View Gforce3 Ti200

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Topicstarter
Gezien mijn vorige topic gesloten werd met een verwijzing naar de FAQ en de search terwijl hier niks te vinden is ook niet op het Tweakers frontpage stel ik toch weer de vraag...
Heeft er iemand ervaring met deze kaart of heeft er iemand een link naar een review erover? Google leverde ook niet echt wat op namelijk en wil wel weten of ik er een goede koop aan doe. Sinterklaas graag niet naar de faq verwijzen want die heb ik gelezen het gaat mij echt om het merk en niet het type want die heb ik juist gekozen door de FAQ te lezen.
bvd

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Heb er echt nog nooit van gehoord , waarom kies je hiervoor , is ie echt veel goedkoper dan andere merken?

Zal wel gewoon werken , alleen de 2d , 3d filters zullen denk ik minder goed zijn , en er zit waarschijnlijk geen extra software bij (heb je toch vaak niet nodig)

[b]POST 1000[/b]

Verwijderd

Op zich maakt het niks uit welk merk VGA-kaart je koopt, 't is toch allemaal 1 pot nat :)
't Is tegenwoordig alleen wel zo dat enkele fabrikanten meer aandacht besteden aan de 2D-beeldkwaliteit, dit zijn zoiezo Leadtek en ik dacht ook Hercules en Asus

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:24 schreef TweakGuy het volgende:
Op zich maakt het niks uit welk merk VGA-kaart je koopt, 't is toch allemaal 1 pot nat :)
't Is tegenwoordig alleen wel zo dat enkele fabrikanten meer aandacht besteden aan de 2D-beeldkwaliteit, dit zijn zoiezo Leadtek en ik dacht ook Hercules en Asus
Inderdaad en dat is volgens mij goed met de search te vinden. Ik wil niet lullig doen, maar het is echt wel te vinden.

Dit topic is gesloten.