Requiem: Avanging Angel, de enigste shooter die ik heb gespeeld
CS 
RTCW vond ik een ERG matig spel achteraf.. (MOHAA ook)
RTCW vond ik een ERG matig spel achteraf.. (MOHAA ook)
Smaken verschillen gelukkig, stel je voor dat iedereen van MIJ zal houden. 
ik heb ook vriendjes in die andere nederland maar die hebben hem ook nog niet.
oh ja als je iets kan bedenken waarom je die het allerbest vind,zet het er dan ook effe bij.
ik heb ook vriendjes in die andere nederland maar die hebben hem ook nog niet.
oh ja als je iets kan bedenken waarom je die het allerbest vind,zet het er dan ook effe bij.
Verwijderd
nee ff serieus
MOHAA omdat het realistisch is, en hou van realisme. UT boeit me niet en Quake ook niet
En op plaats twee staat RTCW omdat deze lekker veel actie inzit. Niet nadenken gewoon knallen
MOHAA omdat het realistisch is, en hou van realisme. UT boeit me niet en Quake ook niet
En op plaats twee staat RTCW omdat deze lekker veel actie inzit. Niet nadenken gewoon knallen
Verwijderd
1. doom II
2. doom I
3. unreal
4. unreal tournament
5. castle wolfenstein
6. return to castle wolfenstein
van het echte quakewerk is bij mij nooit iets van gekomen
2. doom I
3. unreal
4. unreal tournament
5. castle wolfenstein
6. return to castle wolfenstein
van het echte quakewerk is bij mij nooit iets van gekomen
soldier of fortune, lekker veel gore
Lees dit eens door:
[topic=339355/1/100]
[topic=339355/1/100]
Deus Ex! En daarna Half-life.
Beide een werkelijk geniaal verhaal en intelligente missies, waarbij Deus Ex met zijn RPG-elementen, grotere vrijheid en afwisseling en nog beter verhaal de grootste prijs meepakt.
Het gaat hier overigesn wel om Single Player, in Multiplayer kies ik voor Half-life TFC of Unreal Tournament. (En nee, ik heb nog nooit Counterstrike gespeeld, dus dat staat er niet bij
)
Beide een werkelijk geniaal verhaal en intelligente missies, waarbij Deus Ex met zijn RPG-elementen, grotere vrijheid en afwisseling en nog beter verhaal de grootste prijs meepakt.
Het gaat hier overigesn wel om Single Player, in Multiplayer kies ik voor Half-life TFC of Unreal Tournament. (En nee, ik heb nog nooit Counterstrike gespeeld, dus dat staat er niet bij
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()