2030Wp + 2520Wp PVoutput
het gaat als het goed is vanzelf weg maar daar gaan een paar dagen overheen
Pak je rust!
Oops, op die manier heb ik al eens een oude televisie naar de eeuwige kijkbuisvelden gestuurd.
Ik vrees dat dit permanent is.
Mits het een grote/sterke magneet was.
[sub]Ook speelgoed kan slopen[sub]
Ik vrees dat dit permanent is.
Mits het een grote/sterke magneet was.
[sub]Ook speelgoed kan slopen[sub]
Verwijderd
bij nieuwere tv's gaat dit vanzelf als je hem met de powerknop (op de tv aan zet)
je gaat toch niet express magneten tegen je tv houden
je gaat toch niet express magneten tegen je tv houden
Tis wel een oude tv...
2030Wp + 2520Wp PVoutput
door een spoel wisselspanning sturen en dan bij je tv houden.
Gewoon 230 V? en gewoon een spoel van een trafo ofzo?Op woensdag 16 januari 2002 20:51 schreef Clithopias het volgende:
door een spoel wisselspanning sturen en dan bij je tv houden.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Ik heb net weer even gekeken, staat nu een half uurtje uit... en met een positief oog begint het al minder te worden... *lijkt het*
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Je hebt hier speciale demagnetiseer apparaten voor, die je misschien bij een td van een reparateur mag lenen. De ander optie is de tv een aantal malen aan en uitzetten, met redelijke tussenpozen. Dit omdat er een kleine spoel rond de beeldbuis loopt om beeldvlekken te corrigeren. Vanzelf weg gebeurt alleen bij lichte verkleuringen en niet als je puur een egale kleur ziet.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Zie anders eens dit topic....
[topic=11421/1/25]
[topic=11421/1/25]
Verwijderd
De spoelen van de tv die de electronen bysturen zijn gemagnetiseerd.
Dwz dat ze voor korte of lange magentische eigenschappen hebben. Afhankelijk van het materiaal zullen ze snel/langzaam/niet meer normaal worden.
Dwz dat ze voor korte of lange magentische eigenschappen hebben. Afhankelijk van het materiaal zullen ze snel/langzaam/niet meer normaal worden.
Ik las ergens anders dat er even langsgaan met een telefoon hoorn ook hielp. Nee niet je mobiel gewoon een vaste 
Zou zelfde werken als demagnetiseerdingapparatus
Zou zelfde werken als demagnetiseerdingapparatus
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Pagina: 1