Ga naar 'Setting' en dan klik je op de bovenste ('Mainbord Choice'). Als je daar je mobo invult, dan zou die zelf de PLL goed moeten zetten...
Edit: Hmm, de jouwe staat er niet tussen, zie ik volgens mij... Moet je (denk ik & hoop ik voor je) maar diegene nemen, die er het dichtsbij zit...
Ik neem geen verantwoordelijkheid
Edit: Hmm, de jouwe staat er niet tussen, zie ik volgens mij... Moet je (denk ik & hoop ik voor je) maar diegene nemen, die er het dichtsbij zit...
Ik neem geen verantwoordelijkheid
Verwijderd
je kan ook op je chips gaan zoeken of je het pll kan vinden en die dan intikken dan doettie het ook...
maar ik weet dus niet HOE dat werkt alleen DAT het werkt
maar ik weet dus niet HOE dat werkt alleen DAT het werkt
Het zit zo: de PLL is de chip op je moederboard die de FSB-snelheid bepaalt. Je kunt deze chip softwarematig aansturen MITS de software die specifieke PLL ondersteunt. En je raadt het al: er zijn tig verschillende fabrikanten en types. CPUcool ondersteunt er een hele hoop (zie de website van CPUcool) en heeft ook een ingebouwde lijst waarin staat welke PLL op welke moederboard zit. Als je moederboard in die lijst voorkomt, mooi, gewoon selecteren en overklokken met die hap. Als ie echter NIET voorkomt in die lijst, is er een grote kans dat CPUcool de PLL wel ondersteunt. Dan is het dus zaak om op je moederboard de PLL te zoeken, af te lezen welk type het is en handmatig in te stellen bij CPUcool.
Als je wil weten naar welke merken je ongeveer moet zoeken, kijk ff op de website van CPUcool http://www.podien.onlinehome.de/CPUCOOL.HTM
Een klein rechthoeking chippie, kan nie missen (zoveel chippes zitten er niet op je mobo
)
Als je wil weten naar welke merken je ongeveer moet zoeken, kijk ff op de website van CPUcool http://www.podien.onlinehome.de/CPUCOOL.HTM
Een klein rechthoeking chippie, kan nie missen (zoveel chippes zitten er niet op je mobo
I reject your reality, and substitute my own.
Kijk ff naar het vette, gequote gedeelte: hoe, hoe!!! Ik wil dat namelijk ook met Delphi kunnen...Op woensdag 16 januari 2002 21:09 schreef _sNaRs_ het volgende:
Het zit zo: de PLL is de chip op je moederboard die de FSB-snelheid bepaalt. Je kunt deze chip softwarematig aansturen MITS de software die specifieke PLL ondersteunt. En je raadt het al: er zijn tig verschillende fabrikanten en types. CPUcool ondersteunt er een hele hoop (zie de website van CPUcool) en heeft ook een ingebouwde lijst waarin staat welke PLL op welke moederboard zit. Als je moederboard in die lijst voorkomt, mooi, gewoon selecteren en overklokken met die hap. Als ie echter NIET voorkomt in die lijst, is er een grote kans dat CPUcool de PLL wel ondersteunt. Dan is het dus zaak om op je moederboard de PLL te zoeken, af te lezen welk type het is en handmatig in te stellen bij CPUcool.
Een klein rechthoeking chippie, kan nie missen (zoveel chippes zitten er niet op je mobo)
't Hoeft voor mij alleen maar met de ICS 9148-26...
Verwijderd
Dan moet je even goed naar sourcecode voor software kijken die dat doet. Of je kijkt naar code van bijvoorbeeld MBM (is die beschikbaarKijk ff naar het vette, gequote gedeelte: hoe, hoe!!! Ik wil dat namelijk ook met Delphi kunnen...
't Hoeft voor mij alleen maar met de ICS 9148-26...
Veel succes!
Pagina: 1