Toon posts:

Voodoo5 5500 of Geforce Ti???

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik wil mijn vga-kaartje weg hebben en ik wil een nieuwe.
nou wilde ik eerst gewoon de Leadtek GF2 Ti 64mb tv-out kopen maar nou zag ik een 2de handse voodoo5 5500 64mb staan voor €90 !!!

welke zal ik nou kopen:

de gf2 voor €190
of de voodoo5 5500 voor €90

schilt €100 en schilt het echt veel qua beeld?

ik speel veel max payne en black thorn, ghost recon enz.
op 1024*768*32 Voor spec`s, zie onder

Thanx!

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

johanbarten

Fallout fanatic

uh ik denk dat je beter een GF kan kopen, De maker van heel die voodoo reeks is falliet (3Dfx btw). en meeste spellen ondersteunen een voodoo niet meer, voodoo's verneuken de gameplay nog al. beter een Geforce kopen, en het scheelt nog al qua performance tussen de bijde kaarten

Verwijderd

tja , ik zou ook voor de leadtek gaan
(ik heb dezelfde, ben er best wel tevreden over) alleen het overklokken wou niet echt....
Maar waar koop je die voodoo 5 want ik wil er ook nog wel 1 als collectors item.

Verwijderd

Topicstarter
maar het scheelt wel ff €100 (FL.220,-)
en ik heb nu een brakke kutkaart dus alles is beter.

verder nog suggesties/tips?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 20:53 schreef Metal-Kool4 het volgende:
tja , ik zou ook voor de leadtek gaan
(ik heb dezelfde, ben er best wel tevreden over) alleen het overklokken wou niet echt....
Maar waar koop je die voodoo 5 want ik wil er ook nog wel 1 als collectors item.
hehe, als ik dat zeg kan ik em niet meer kopen, stel dat ik hem niet wil zeg ik het wel.

Verwijderd

dat bedoel ik ook , jij gaat voor .. :) maar als je hem niet neemt send me maar een email : arjen@wassup.nl
thx
Maar de leadtek is wel een lekker kaartje , lekker veel fps en mijn 3dmark2000 score was iets met 9200 of 9300 (Leadtek geforce 2 ti, amd xp 1700+, 256 ddr , msi 2660pro2) nix overgeklokt

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 17:02
Ligt er aan ofdat het PCI of AGP versie is. PCI versie kun je nog altijd verder blijven gebruiken en hij is nauwelijks trager dan de AGP versie. Dus die is wel altijd aan te raden.

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog?

Verwijderd

Voor 100 euro verschil duidelijk de Voodoo. Maker mag dan wel failliet zijn maar t blijven rete snelle kaarten, trekt de GF2 GTS dr makkelijk uit en nog betere beeldkwaliteit ook.

Verwijderd

ik had de GF gekocht is een goede kaart heb hem zelf ook.
je GF2 is openGL daar draaien alle spellen nu op en in de nabije toekomst blijven ze dat ook doen. je betaalt er meer voor maar je hebt er ook veel meer plezier van. 3dfx is er eigenlijk helemaal uit.

Verwijderd

De site van 3Dfx = niet eens meer wat het geweest is :(.
De drivers kan je niet eens meer bij ze neerhalen :'(.
Drivers die er zijn vertonen nog wel eens mankementen bij sommige spellen.

Maar als het om Glide gaat sta je met een Voodoo5 5500 voor in de rij :)

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

Scatman_II

R9500 Pro >:)

hm, volgens mij had die Voodoo 5 5000 een externe voeding, of lagda aan mij... btw: je hebt theoretisch nix aan 64MB geheugen omdat maar 32 MB effectief wordt geruikt :)

maargoed, die V00d00 zit duz @ een externe voeding => veel warmte => kut :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 20:54 schreef allanzoet het volgende:
maar het scheelt wel ff €100 (FL.220,-)
en ik heb nu een brakke kutkaart dus alles is beter.

verder nog suggesties/tips?
TIP: koop een ATI radeon, of een GOED merk g*force (goed merk is asus, hercules)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.