Toon posts:

CPU FAN stopt af en toe een minuut

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp dit echt niet meer, om de zeg maar 2 uur stopt de fan, 10 minuten later doet hij het weer.
Wat kan het zijn ?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:54

Predator

Suffers from split brain

Kapotte lagers, stof, slecht contact, motorje die doodgaat...

Het kan zoveel zijn. Ik zou er eerst van al eens al het stof afblazen. Doe er eens een heeeeel klein drupje smeerolie op ( is wel moeilijk te passen )

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem al van de socket gehaald, al het stof weggehaald, open geschroefd en daar al het stof weggehaald.
Maar nu nog steeds hetzelfde probleem!
Ik denk dat ik een nieuwe cooler nodig heb , het gaat om een AMD XP 1600, het liefst een stille cooler wat is aan te raden.?

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik zou een nieuwe cooler kopen, voor je cpu door brand!

Slave of Thieves

Verwijderd

wat dacht je van een leuke zaldman (CNPS5005CU o.i.d)
lekker stil.. en goed

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Is het niet zo dat de cooler kan worden uitgeschakeld als de cpu niet warm wordt?(correct me if i'm wrong) En dat een progammaatje dat dan doet. Dat heb ik en elk geval wel een keer gehoord.

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 15:04

HurrI

No fear... I is here

Op woensdag 16 januari 2002 20:15 schreef slipper het volgende:
wat dacht je van een leuke zaldman (CNPS5005CU o.i.d)
lekker stil.. en goed
Ja.. die zalmans zijn zeker stil... als de fan stop :) Kheb ooit een 5001 gekocht... stopte dus van de week vrolijk met draaien... was het ineens helemaaaaal stil... is nu 'upgrade' setje van Space Promotions onderweg. En als ik het dan goed begrepen heb is het dan een 5005 (enige verschil is de fan tussen 5001 en 5005)

If it's just us, it seems like an awful waste of space

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ok in de search staat genoeg over cooler voor amd. 8-)

maar goed, ik heb een thermaltake vulcano 7 koelt goed en maakt niet veel geluid.

Mijn AMD (sie sig) houd ie op max 45 graden. en een 1600+ moet ie ook wel trekken.

Verwijderd

ja, ik zou iig een nieuwe cooler kopen, anders heb je strax ineens een dure sleutelhanger. :(. Kijk ook eens hier [topic=378757/1/25] .
Die zalman is heel goed, vooral qua stilte, maar is niet echt goedkoop.

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 20:18 schreef cooolkast het volgende:
Is het niet zo dat de cooler kan worden uitgeschakeld als de cpu niet warm wordt?(correct me if i'm wrong) En dat een progammaatje dat dan doet. Dat heb ik en elk geval wel een keer gehoord.
AMD XP 1600

hmm dan wil je niet te lang zonder koeler zitten,
zeker niet bij het goede tweakwerk :P
Pagina: 1