Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
P4 + SDR SDRAM = traag
P4 + DDR SDRAM = wel okee tot snel
P4 + RDRAM = snel
Dell levert eigenlijk alleen Intel dus de i845 chipset, hier is net een DDR variant van dus zal Dell binnenkort ook wel die variant gebruiken ... gewoon ff wachten en Dell heeft DDR denk ik ...
P4 + DDR SDRAM = wel okee tot snel
P4 + RDRAM = snel
Dell levert eigenlijk alleen Intel dus de i845 chipset, hier is net een DDR variant van dus zal Dell binnenkort ook wel die variant gebruiken ... gewoon ff wachten en Dell heeft DDR denk ik ...
edit:
zie je wel ze hebben ut al, da's snel zo efkes na mijn post
zie je wel ze hebben ut al, da's snel zo efkes na mijn post
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Het is stuk langzamer dan met ddr of met rdram. Het geheugen knijpt je systeem heel erg dan.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Euh, beter kijken? Dimension 4400, da's een P4 bak met PC2100 stuff, staat gewoon op de Dell site, net zo als RDRAM bakken.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
gisteren nog nietOp woensdag 16 januari 2002 20:11 schreef abbadon het volgende:
Euh, beter kijken? Dimension 4400, da's een P4 bak met PC2100 stuff, staat gewoon op de Dell site, net zo als RDRAM bakken.
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl