Toon posts:

dynamisch volume xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een tijdje geleden van twee partities dynamische partities gemaakt. Nu wil ik echter 1 partitie weer normaal hebben zodat ik hem ook in windows me kan lezen. Heeft iemand hier ervaring mee ?

Verwijderd

Data op de partitie effe ergens anders parkeren, partitie weggooien, en daarna een nieuwe FAT32 partitie aanmaken?

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-04 21:26
even om niet een nieuw topic te openen:

kun je een raid 0 opstelling ook zonder problemen dynamisch maken??

en wat is het precieze voordeel??

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> [forum=21]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• juanp
weet iemand nu misschien of het kan??

dus dat ik mn raid setup zoals het nu draaid (2x maxtor 40GB in raid 0) dynamisch maak?

ik weet niet precies wat het doet en als ik 1 schijf had gehad dan had ik het wel gedaan, maar het zijn er dus 2 en ik durf het zo even niet aan om zomaar te doen. (er staat iets teveel op die schijven wat belangrijk is). het gaat hier dus ook om XP.

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-03 14:26
nee, je kan niet van dynamisch naar normaal.

• juanp
Op maandag 22 april 2002 17:19 schreef kwtemp het volgende:
nee, je kan niet van dynamisch naar normaal.
bij mij is het dus dat het nu normaal draaid en dat ik naar dynamisch wil (als dat beter is) alleen ik weet niet of dat kan terwijl ik zo in een raid setup draai :?

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Op maandag 22 april 2002 17:27 schreef juanp het volgende:

[..]

bij mij is het dus dat het nu normaal draaid en dat ik naar dynamisch wil (als dat beter is) alleen ik weet niet of dat kan terwijl ik zo in een raid setup draai :?
Het grote (enige?) voordeel van dynamische disks is juist, dat je software raid e.d. kan. Als je al hardware raid hebt, heeft het erg weinig zin. Voor de topic poster: probeer partition magic eens.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• juanp
ja ik heb het hardware matig, maar bij een vriend van me ging alles ook sneller (hij heeft scsi 1 schijf) alleen ik weet niet wat hij precies doet, het moet niet zo zijn dat als ik dan opstart dat ik alles kwijt ben :)
Pagina: 1