Gelekte beta op t.net

Pagina: 1
Acties:

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 17:35

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
http://www.tweakers.net/meuktracker/1513?&t=

En als wij op GoT naar een gelekte beta (bijv XP) vewijzen is het notdone en krijgen we misschien zelfs een OW of ban!
Beetje krom dus.

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Maar het is wel een beta met de gebruikelijke shareware-beveiliging...
Vaak is zo'n beta niet beveiligd, maar volledig te gebruiken...

Hier moet je nog steeds registreren, maar jah, netjes is het niet, nieuws is het wel... :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op GoT zijn dat soort regels nodig omdat users steeds de grenzen op blijven zoeken. Op de frontpage hebben we zelf volledige controle over wat er gepost wordt, waardoor we vrijer kunnen zijn.

Ik hoor overigs ook nooit iemand klagen over gelekte Detonator drivers, terwijl die technisch gezien ook niet helemaal legaal zijn. En ik hoop dat je zelf ook begrijpt dat een beta van Windows XP, die later 500 piek op moet brengen, iets anders is dan een beta van een shareware proggie.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 17:35

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 19:58 schreef Wouter Tinus het volgende:
Op GoT zijn dat soort regels nodig omdat users steeds de grenzen op blijven zoeken. Op de frontpage hebben we zelf volledige controle over wat er gepost wordt, waardoor we vrijer kunnen zijn.

Ik hoor overigs ook nooit iemand klagen over gelekte Detonator drivers, terwijl die technisch gezien ook niet helemaal legaal zijn. En ik hoop dat je zelf ook begrijpt dat een beta van Windows XP, die later 500 piek op moet brengen, iets anders is dan een beta van een shareware proggie.
Ja ik begrijp het wel hor, maar ik vond het gewoon een beetje vreemd. Zelf vind ik dit een grensgevalletje.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

is het ook :Y)

Professioneel Hyves-weigeraar