Hey mensen,
Ik heb versie 7.2 van RedHat Linux. Deze install ik probleemloos. Hierbij laat ik het installatieprogramma echt alles zelf doen (kan dus niet missen) en selecteer ik zelf even de goede videodriver (staat in z'n lijstje).
Daarna gaat ie vrolijk installeren, vraagt om de 2e CD, installeert verder, en maakt het af. Bij 100% klaar, krijg ik echter een foutmelding die er als volgt uit ziet:
Hij kan dus kennelijk iets niet vinden. Toch zijn de CD's helemaal goed ISO getoast...
Weet iemand WAT ie precies zoekt en WAAROM ie 't niet kan vinden?
Alvast bedankt!
P.S. Ik = Linux n00b
Ik heb versie 7.2 van RedHat Linux. Deze install ik probleemloos. Hierbij laat ik het installatieprogramma echt alles zelf doen (kan dus niet missen) en selecteer ik zelf even de goede videodriver (staat in z'n lijstje).
Daarna gaat ie vrolijk installeren, vraagt om de 2e CD, installeert verder, en maakt het af. Bij 100% klaar, krijg ik echter een foutmelding die er als volgt uit ziet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Traceback (innermost last):
File "/usr/lib/anaconda", line 620, in ?
File "/usr/lib/anaconda/gui.py", line 350, in run
File "/usr/lib/anaconda/gui.py", line 778, in run
File "/usr/lib/python1.5/site-packages/gtk.py", line 2608, in mainloop
_gtk,gtk_main()
File "/usr/lib/anaconda/gui.py", line 497, in handeRenderCallback
File "/usr/lib/anaconda/iw/progress_gui.py", line 135, in renderCallback
File "/usr/lib/anaconda/gui.py", line 399, in nextClicked
File "/usr/lib/anaconda/dispatch.py", line 143, in gotoNext
File "/usr/lib/anaconda/dispatch.py", line 208, in moveStep
File "/usr/lib/anaconda/packages.py", line 744, in doPostInstall
File "/usr/lib/anaconda/iutil.py", line 94, in execWithRedirect
OSError: [Errno 2] No such file or directory |
Hij kan dus kennelijk iets niet vinden. Toch zijn de CD's helemaal goed ISO getoast...
Weet iemand WAT ie precies zoekt en WAAROM ie 't niet kan vinden?
Alvast bedankt!
P.S. Ik = Linux n00b
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.