dvd speler en brander doet raar, voeding prob??

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 12:15

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb in me pc nu een 300Watt target voeding zitten. daaraan zitten de volgende apparaten.

1x IBM 20Gb
1x WD 20Gb
1x IBM 30Gb
1x IBM 60Gb
1x Pioneer 105S dvd speler
1x ZIP-drive
1x Lite-on 12-speed brander

als ik een cd dus in me dvd speler stopt dan spugt ie ze steeds uit. me lade van de lite-on wil ook niet open. soms wel via nero :? maargoed tis dus erg raar.

ik denk zelf dat het aan de voeding ligt want ik heb nu me lite-on brander ff niet aangesloten en nu pakt me pioneer wel het cdtje dat hij daarvoor tot 3keer toe uitspuigde..

als het echt het probleem is dan pak ik eerder me 350Watt enermax voeding die nu ligt te w88 voor in me nieuwe case en dus nog liever ff niet wil gebruiken, dit ook omdat het niet nodig is...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32

-ET-

Phone Home

Wat voor voeding zit er nu in, als het 250W is dan kan ik me het voorstellen. Echter als het 300W is dan lijkt het me niet aan de voeding te liggen

edit:

ik lees weer niet goed

dan zou ik het niet weten

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Ik vindt juist dat er aardig wat devices aan hangen dus dat het wel aan de voeding zou kunnen liggen.

Maar hoe zit het met je cdrom spelers als je niet in windows zit maar b.v. in dos of tijdens het opstarten.
Slikt hij dan wel netjes de cd'tjes in en houdt hij ze binnen ?.

Ik denk namelijk dat het eerder aan de drivers in windows ligt, of dat je een nieuwe bios update moet doen, of iets andere instellingen in windows.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Probeer eens met minder apparaten, als het probleem zich dan niet meer voordoet dan is het waarschijnlijk je voeding (alhoewel 300W voeldoende moet zijn) Dus gewoon even testen

Verwijderd

ik heb hier nog wel een 250W voeding liggen die mag je dan ook wel in je kast proppen heb ie iig wel voldoende stroom :) als je in de buurt van Enschede woont kan je hem op komen halen!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
uhm ik heb nog een 350Watt enermax liggen dus als de nood erg hoog is dan prop ik die erin.

bedankt iniedergeval voor je aanbod...

btw als ik dichtbij was dan zou ik me 60gig hdd wel trugbrengen naar funprice.. khad er namelijk op de hcc dagen 2 gekocht en eentje is nu denk ik kapot..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk niet dat het de voeding is.
Ik heb een keertje 3hdds en 4 cdroms +2fdds laten werken op een 200Watt voeding zonder problemen, 300Watt is best veel.

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 17:02
Hoe heb je dat allemaal op je computer aangesloten dan?
via een zo`n extra ide kaartje?
Die promise kaarten willen niet alle cd-rom spelers slikken, misschien dat het daar aan ligt.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 16:06 schreef enrico het volgende:
Hoe heb je dat allemaal op je computer aangesloten dan?
via een zo`n extra ide kaartje?
Die promise kaarten willen niet alle cd-rom spelers slikken, misschien dat het daar aan ligt.
kheb op me voeding 4 molex stekkertjes dus veel splitsen.

kheb een ASUS Cubx mobo daar zit 4 IDE poorten op 2x ata33 en 2x ata66

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 21:19
Spuugt je dvd de cd's alleen uit als je ook daadwerkrlijk brand? Anders lijkt het me eerder een foutje in je configuratie. Toen ik een te zwakke voeding had, gaf die alleen een foutmelding als ik wou gaan branden, maar hij spuugde geen cd's uit.

Si vis pacem, para bellum

Pagina: 1