Al het goeie.......
beeetje tweaker doet dat zelf inmekaar fratsen
Hoeveel moeten die dingen ongeveer kosten ?
En wat is daar de precieze benaming voor ?
En wat is daar de precieze benaming voor ?
Al het goeie.......
Verwijderd
Trouwens kan je die kabeltjes ook gewoon mbv splitters allemaal tegelijk aanstuiten, maar als dit veel en lange kabels zijn, krijg je wel last van een flink verlies.
Of je moet een mengpaneeltje kopen
. Of zelf een switchje maken natuurlijk. Ook niet echt moeilijk.
Ongeveer 3 apparaten en ze staan ongeveer 2 meter bij elkaar vandaan. Zal dat werken ?
Weet iemand de naam van zo'n systeem ?
Weet iemand de naam van zo'n systeem ?
Al het goeie.......
Die switches zijn inderdaad gewoon te koop, maar zijn wel duur geloof ik (heb ik ven m'n buurman gehoord. Die houd zich daar degelijks mee bezig).
Zelf in elkaar solderen is vele malen goedkoper, en je kan 'm zo groot maken als je zelf wilt
desnoods 100 in / uitgangen als je dat leuk vind.
Zelf in elkaar solderen is vele malen goedkoper, en je kan 'm zo groot maken als je zelf wilt
hey wij verkopen ze al vanaf €12nogietsOp woensdag 16 januari 2002 19:28 schreef MREn het volgende:
Ja hoor, die zijn gewoon te koop, ongeveer €30
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Met afstandsbediening?Op woensdag 16 januari 2002 19:35 schreef BaRF het volgende:
[..]
hey wij verkopen ze al vanaf €12nogiets
Verwijderd
Is zeer makkelijk zelf te maken, d.m.v een 3standenschakelaar met 4 moedercontacten. Je moet bij zo'n switch alle afschermingen van elkaar gescheiden houden nl.
Maar op zich is dit heel simpel gewoon in een STALEN behuizinkje te bouwen. Totale kosten CA €15,--
Maar op zich is dit heel simpel gewoon in een STALEN behuizinkje te bouwen. Totale kosten CA €15,--
Pagina: 1