Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Geloof ik niks van.Op woensdag 16 januari 2002 19:18 schreef Esger het volgende:
Zo gauw je dat kabeltje cdrom-->geluidskaart er tussenuit haalt ist weg.
Nu doet je geluidskaart dus de digitaal naar analoog conversie. Lijkt mij dat de kwaliteit daarvan juist beter is dat van je cd-rom speler.Ik heb dan mnn cdrom nu op digitaal weergeven (oid) gezet en dan is het weg, alleen ben ik dan niet helemaal tevreden over het geluid... Iemand suggesties?
Trouwens: ik heb al m'n audio cd's in mp3 op de harde schijf staan. Dat gewissel van cd's vind ik maar irritant.
Siditamentis astuentis pactum.
Haha, toch is het (helaas) zo, als ik er normaal een data-cd ingooide begon hij te razen oveer de speakers, zonder kabel niet, of je t nu gelooft of niet...Op woensdag 16 januari 2002 19:51 schreef Varienaja het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
[..]
Nu doet je geluidskaart dus de digitaal naar analoog conversie. Lijkt mij dat de kwaliteit daarvan juist beter is dat van je cd-rom speler.
Trouwens: ik heb al m'n audio cd's in mp3 op de harde schijf staan. Dat gewissel van cd's vind ik maar irritant.
En als ik al m'n audio cd's op de HD zet in 196 KBit past ook niet echt denk ik op mijn 8.4 giegje...
En die conversie, geluid is niet echt beter te noemen nee..soms leesfouten volgens mij.
alleen meestal is het zo zaacht dat hetniet opvalt
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dat lukt je zelfs niet met 1 CD.Op woensdag 16 januari 2002 20:22 schreef Esger het volgende:
En als ik al m'n audio cd's op de HD zet in 196 KBit past ook niet echt denk ik op mijn 8.4 giegje...
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
O sorry, ik dacht dat je gewoon het lawaai van het spinnen bedoelde. Dat is wat ik versta onder een loeiende cd-spelerOp woensdag 16 januari 2002 20:22 schreef Esger het volgende:
Haha, toch is het (helaas) zo, als ik er normaal een data-cd ingooide begon hij te razen oveer de speakers, zonder kabel niet, of je t nu gelooft of niet...
Siditamentis astuentis pactum.
Ehm hoezo niet ? Das ongeveer 150 Mb ofzo...Op woensdag 16 januari 2002 21:16 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Dat lukt je zelfs niet met 1 CD.
Oke, 192 KbitOp donderdag 17 januari 2002 19:21 schreef -Stef- het volgende:
196 KBit mp3's?
Maar hoezo zou ik geen 1 cd op m'n HD kunnen zetten
wat je ook kan proberen is je geluidskaart zo instellen dat het input volume voor directe cd-rom verbinding lager word, zodat je dat geloei niet of minder snel hoort.
hier zijn legio mogelijkheden voor, ik adviseer je om op het luidspreker icoontje rechtsonderin de systray te klikken (windows)
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
damn..jij was eerstOp donderdag 17 januari 2002 22:16 schreef frapex het volgende:
BOOEHHH
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Op donderdag 17 januari 2002 22:24 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
damn..jij was eerst
![]()
![]()
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)