Toon posts:

[Modem] Is erg traag in Xp!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit modem :
-E-tech Rockwell v90. 56k6 modem

maar nu krijg ik het aan langzame kant in win xp pro.
Ik heb al geprobeerd waar de telefoonlijn binnen komt die in mijn modem te steken maar even goed een verbinding van 37200 BPS :'( .(Een vriend van mij zei dat dit moest baten maar dus ook niets )|

En nu wilde ik deze op standaard modem zetten maar het lukt niet mijn modem zit op COM3 en nu moet ik deze veranderen hoe doe ik dit?? :?

(Mijn vader zijn ISA modem daarentegen is wel erg snel maar het is ISA en ik heb alleen maar PCI en AGP )

Ik wil Counter-strike met dit modem maar met een ping van 400 tot 4095 is niet echt lekker en krijg dan steeds
cl_flushentitypackey :(

Ik heb van e-tech.nu de drivers voor Xp van de e-tech gehaald maar dit wil ook niet baten

Iemand??

(Ik heb ook hiernaar gezocht maar niks gevonden voor mijn Probleem )

Verwijderd

Welk modem is het precies.

Ik heb namelijk ook altijd problemen met soft modems onder XP.

PCI56SRXV PCI-modem bijvoorbeeld.. een RWM RVP zou gewoon probleemloos moeten kunnen werken onder XP.

Je zou nog kunnen proberen om je QoS Packet Scheduler. In je externe toegang uit te vinken.

Misschien moet je is iemand bellen bij
http://www.lapwing.nl/
Can't you find the answer to your question? Then call us at:
0900-3832468
(99 cpm, Netherlands only).
International customers can email our technical dept. at td@lapwing.nl.

Verwijderd

hmm raar ik heb een Ambient HAM DATA FAX VOICE en die werkte prima onder XP hij zei alleen welk bij de installatie iets als "'hardware wordt mogelijk niet ondersteund door XP'' maar hij installeerde daaarna gewoon door en liep lekker op 115200, dat vind ik vlot:) maar hoe dat met jou modem zit , tsja, ik ozu het niet weten, ik vond het al een wonder dat dit voor mij Vage en Onbekende modem werkte

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 19:32 schreef bo030285 het volgende:
hmm raar ik heb een Ambient HAM DATA FAX VOICE en die werkte prima onder XP hij zei alleen welk bij de installatie iets als "'hardware wordt mogelijk niet ondersteund door XP'' maar hij installeerde daaarna gewoon door en liep lekker op 115200, dat vind ik vlot:) maar hoe dat met jou modem zit , tsja, ik ozu het niet weten, ik vond het al een wonder dat dit voor mij Vage en Onbekende modem werkte
Das ook een vrij recent hard modem.

Verwijderd

e-tech.nu daar kan je de nieuwste xp drivers halen voor alle etech modems dus ongetwijfeld die vann jou ook !!

Verwijderd

'k Had een soortgelijk probleem (verbinding bevroor soms tijdens internetten en bij het verbreken van de verbinding reageerde het (E-tech ext. E56RVP) modem pas na een sec. of 15).
Na het verwijderen van MSN en Messenger was het probleem over.
Pagina: 1