Moet je nou toch eens kijken wat ik op de hccnet site lees. Het is echt belachelijk

Antwoord van hcc support op trage adsl
Geacht HCClid,
U heeft aangegeven dat de snelheid van uw adsl verbinding niet naar behoren is.
Op dit moment kan dit helaas voorkomen, dit is een tijdelijk probleem.
Door de succesvolle aktie en vele nieuwe leden is het delen van de bandbreedte momenteel de oorzaak van wat tragere verbindingen.
Uitbreidingen van deze bandbreedte gebeuren in de loop van deze week.
We hopen op uw begrip voor deze tijdelijke situatie.
Met vriendelijke groet,
supportgroep HCCnet
We wachten af...
Door de vele nieuwe leden....tssssss. Hier wordt ik dus echt pissed van! "Jongens, eerst flink veel nieuwe leden werven en daarna maar eens zien hoe we die gaan aansluiten. O, wacht, das heel simpel! We sluiten ze gewoon aan en dan moet de rest van Nederland maar ff wat bandbreedte inleveren.... another problem solved..."
Wat is er gebeurd met de garantie voor je 'eigen stukje' bandbreedte. Dat was namelijk 1 van de slogans die ik om de oren kreeg bij het uitzoeken van mijn ISP.
HCCnet, dit valt me nou zwaar tegen. Als jullie nou eerst eens wat aan de capaciteit doen en DAARNA pas nieuwe leden aansluiten dan kan ik tenminste fatsoenlijk blijven emailen, internetten en vooral ook mijn ftp servertje online houden als s'avonds mijn vrienden zich op het net melden. Want dat lukt natuurlijk niet met een upstream van 2Kb en een downsteam van 8-10 Kb.
Ik vindt dit onacceptabel en niet correct tegenover al jullie reeds bestaande leden.
Ook zit ik nog op mn telefoontje te wachten van jullie. Ik heb mijn telefoonnummer ingetoetst op dat mooie bandje van jullie, zodat jullie mij kunnen terugbellen. Ik blijf namelijk niet wachten tot ik een keer wordt geholpen als jullie 20 fuc*ing eurocenten per minuut vragen voor de helpdesk.
Oja, nog iets. Blijf ook met jullie fikken van mijn home.hccnet.nl af. Het is niet de 1e keer namelijk dat deze door jullie gewist is....