MSI Smartkey probz

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
heb vandaag van alternate mn smartkey gekregen! (das teminste service!, binnen 2 dagen in huis) best grappig zon dingetje, maar moet het wel fatsoendelijk werken:

hij wertk, heb hem in 'bios' ge-enabled en driver geinstalled, en als ik de key eruit ruk locked ie ook, maar als ie er weer in gaat, blijft het lock-scherm hangen... ik kan dan wel via bv crlt-alt-del windows bedienen (zie geen desktop en alt-tab werkt ook niet) en zo uitloggen en dan is alles weer flex...maar dat willen we niet..

hoe ken dit :?

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
plz, iemand?

(schop niet graag)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:48 schreef OGangstah het volgende:
plz, iemand?

(schop niet graag)
schop niet graag?? Wat wil je daar mee zeggen??
Enne, ik heb zelf ooit eens zo'n smartkey gezien, maar die deed het wel... heb het verder toen niet bestudeerd, dus kan je niet helpen... Bij de winkel waar je het gekocht hebt zullen ze het overigens toch wel weten??

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 14:24
Denk datt net zo'n soort probleem is als dat sommige pc's ALTIJD blijven hangen als je ze in sleep-modus brengt.... Ik heb nog nooit een pc gehad die wel fatsoenlijk kon slapen en daars volgens mij ook niks aan te doen :(

Maarja, kheb dus 't idee dat t net zoiets is...

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Bij mij werkt hij prima... Alleen als windows gelocked is en je begint op de sneltoetsen van mijn logitecht cordless toetsenbord te drukken dan verschijnen er allemaal venster over het locklogo heen. Je kan er niets mee maar toch, hij start de programma's wel op. Flinke misser vind ik dat wel van msi...

Insanus sum

Verwijderd

Ik heb die Smartkey ook maar gebruik em als sleutelhanger. Dingen die kapot kunnen en die men PC op slot gooien moet ik niets van hebben. Moet er nie aan denken dak ineens nie meer op me PC zou kunnen
Pagina: 1