[XP] Logitech Dual Optical uitval?

Pagina: 1
Acties:

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
Heb net eergister een nieuwe muis gekocht: een Logittech Dual Optical.

Hij zit op USB aangesloten (PS/2 pakt hem niet als zijnde dual optical)

Nu zet ik 's ochtends altijd m'n computer aan en start ik m'n FTP server, dan ga ik naar m'n werk.

Nu kwam ik net thuis: Muis doet het niet.
In m'n tray stond een USB icon.
Ik bij Hardware Devices kijken.. geen muis te vinden.
Kijk ik daar bij USB, staat er een onbekend apparaat in.
Ik dus ff de drivers opnieuw geinstallerd en ja hoor hij deed het weer.

Nu net 5 minuten geleden viel de muis weer uit, gewoon tijdens het gebruik !

En weer kwam het icoontje en weer waren de drivers weg. Dit keer had ik even de stekker eruit getrokken er er weer in gedaan en hij deed het weer.

Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe ik het voorkom??
Heb de search al gebruikt en ik het het ook al aan LISA (Logitech hulp geval) gevraagt. Helemaal niks :(

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Verwijderd

Geen idee wat eraan de hand is maar ik ben blij dat ik toendertijd geen optische muis heb gekocht maar een gewone wheelmousee :9

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07-2025
Zijn er nog mensen met nuttige ideeen??

hij viel vandaag weer 2 keer uit :(

over 2 weken gooi ik XP er opnieuw op, hopen dat dat dan helpt..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03 12:46
heb je niet toevallig die wazige mouseware ofzo geinstalleerd? ik heb mijn (gewone) logitech optical op PS/2 gezet want met USB was alleen maar gezeur...

Verwijderd

ik heb dit probleem ook sinds een paar dagen, ik wordt er echt doodziek van!! om de paar minuten valt mijn muis uit, stekker erin en eruit lost het probleem weer op voor een paar minuten :'(

• Cloud
  • Laatst online: 09-03 19:32

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier heb ik ook last van gehad. Ik heb t niet op kunnen lossen, dus gebruik de muis nu op de PS/2 poort.. Maar vreemd is het wel! :X

offtopic:
hoe kom je nog aan een "nieuwe" Dual Optical? :+

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

na een hoop gelees op dit forum denk ik dat ik wel weet wat het is: ik heb 2x 2 usb poorten, en als je een usb-hub én een tv-tuner op 1 paar usb poorten doet gaat het niet zo lekker... wss wordt er dan iets overbelast ofzo :? nu ik deze twee lomperds verdeeld heb over de twee paar poorten gecombineerd met twee 'lichte' usb apparaten lijkt alles weer soepel te werken :/

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien zou het dan aan je voeding kunnen liggen, die niet genoeg vermogen kan leveren voor al die apparaten? :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

neu, daar zou je wel melding van moeten krijgen (in win xp dan)... en usb hubs hebben uiteraard altijd eigen voeding

Verwijderd

Ik denk eerder dat het een driver probleem is;
Probeer eens nieuwe usb(2.0) drivers te downloaden voor je mobo, of probeer een een pci-usb kaartje.

Voeding lijkt me stug, ik heb in iedergeval nooit gehoord dat dit je muis zou nekken..
Pagina: 1