Toon posts:

[oc] Informatique helpt de tweaker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit zie ik net in de nieuwe prijslijst van informatique staan.

CoolerMaster Overklok Koel Pasta

Zou je nu ook garantie krijgen op een overclockte cpu bij infomatique.

ps. Hij staat in de prijslijst van week 3

Verwijderd

da's niet echt een logische beredenering van je: AMD/INTEL geeft geen garantie als je um overclockt, waarom zou een winkel dat wel doen????? dat kost ze alleen maar geld |:(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Als een fietsenhandel opvoerkitjes voor een brommer verkoopt geeft deze toch ook geen garantie op het motorblok?
Informatique geeft in dit geval waarschijnlijk alleen maar garantie op het juist opleveren van de pasta. M.a.w. dat je de juiste pasta in de aangegeven hoeveelheid krijgt! ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap ook wel dat je geen garantie hebt op een oc-de cpu maar daarom vind ik het nog raarder, dat ze dit spul zo noemen.

Geeft ook aan hoeveel verstand informatique van oc-en heeft. Want bijna iedere tweaker gebruikt allang articsilver.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 23:37

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Op 16 januari schreef FoolZero :
Informatique geeft in dit geval waarschijnlijk alleen maar garantie op het juist opleveren van de pasta. M.a.w. dat je de juiste pasta in de aangegeven hoeveelheid krijgt! ;)
En misschien nog iets over hoe goed de pasta warmte geleid. Maar daar is het idd mee gedaan.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 16 januari 2002 18:18 schreef Sidewinder het volgende:
Ik snap ook wel dat je geen garantie hebt op een oc-de cpu maar daarom vind ik het nog raarder, dat ze dit spul zo noemen.

Geeft ook aan hoeveel verstand informatique van oc-en heeft. Want bijna iedere tweaker gebruikt allang articsilver.
Ben ik wel met je eens. Het lijkt erop dat Informatique op deze manier hiet o/c-en aan de man probeert te brengen bij n00b's. Tja, dat vraagt natuurlijk om problemen.

Mare ik neem aan dat de gemiddelde computer nitwit niet eens leest dat deze pasta er is, want dat boeit ze natuurlijk niet echt. Dit zijn die gassies, die meestal voor zo een gaaf P4 systeem gaan met wel 128MB SDRAM! :7

Heal the internet ...

• Knot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 21:33
Hier nog een leuke....

mijn mainboard Asus Cusl2-c had een bevestegings punt voor de koeler gebroken.. na diverse coolers erop en eraf gehad te hebben, zelfs peltier element.... de p3-800 kwam tot 1160!!

Ik terug... ja, u krijgt een nieuw board van ons, bij amd boarden monteren mensen nogweleens rare koelers om te overclocken, maar in dit geval heeft u een intel board.. :)

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 16 januari 2002 18:25 schreef Knot het volgende:
Hier nog een leuke....

mijn mainboard Asus Cusl2-c had een bevestegings punt voor de koeler gebroken.. na diverse coolers erop en eraf gehad te hebben, zelfs peltier element.... de p3-800 kwam tot 1160!!

Ik terug... ja, u krijgt een nieuw board van ons, bij amd boarden monteren mensen nogweleens rare koelers om te overclocken, maar in dit geval heeft u een intel board.. :)
Holy }:O

Wat een sukkels. :D Dus kennelijk lezen zij alleen de FP van T.net en gaan ze ervan uit, dat tweakers alleen maar zweren bij AMD.....

Heal the internet ...

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

eventjes voor de weet:
eynstein in neunen (d8 ik) geeft wel garantie op overgeclockte CPU's!!! :)

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 16 januari 2002 19:16 schreef _Dennizz_ het volgende:
eventjes voor de weet:
eynstein in neunen (d8 ik) geeft wel garantie op overgeclockte CPU's!!! :)
Dat weet ik nog niet zo.
Eynsteyn unlockt de Athlon XP's tegen een geringe vergoeding (ongeveer €15,00).
Maar het o/c-en blijft nog steeds eigen risico.

Tenminste ik dacht dat, dat hun manier van werken was.

Heal the internet ...

Verwijderd

Die koelpasta van Coolermaster schijnt grote prutz te zijn...

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Ja er bestaat toch geen speciale overklok pasta? Ok arctic silver, maar dat kun je ook gebruiken als je niet overklokt. Het is imho gewoon voor n00bs die denken dat als ze die pasta tussen hun fan :? douwen dat hij dan meteen 50%sneller loopt.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:32
Op woensdag 16 januari 2002 19:20 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet zo.
Eynsteyn unlockt de Athlon XP's tegen een geringe vergoeding (ongeveer €15,00).
Maar het o/c-en blijft nog steeds eigen risico.

Tenminste ik dacht dat, dat hun manier van werken was.
ze geven garantie als een cpu netjes behandeld hebt bij overklokken
Zwartgeblakerd en gebroken core hoef je niet bij ze aan te komen. anders wel (volgens hun site)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Is gewoon marketing truukje om intressant te doen tegen noobs die hun mooie p3 op 1500 mhz zetten die vervolgens "t nie meer doet zomaar ineens". |:( (kunnen ze die gast idd weer een p4 met sdram verkopen (d0h) ).

Overigens is het leuke van eijnstein dat ze die AXP's dus unlocken _met_ garantie! :)

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[b]Op woensdag 16 januari 2002 18:18 schreef
Want bijna iedere tweaker gebruikt allang articsilver.
Ik gebruik geen articsilver, gewoon dat witte prut met een Thermaltake vulcano 7( koelt lekker :7 )

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 20:12 schreef geforce5_guy het volgende:

[..]

Ik gebruik geen articsilver, gewoon dat witte prut met een Thermaltake vulcano 7( koelt lekker :7 )
ik heb vorige week de site bezocht van articsilver en daar geven ze een winst van 2-7 graden op. Dus is ie met normale siliconen al koel genoeg, hoef je dit er niet tussen te smeren ipv de siliconen. Dun smeren, een goede koeler en een juiste montage zijn minstens zo belangrijk. Zoals boven vermeld: nobo's die denken dat ze nu bijna grenzeloos hun gang kunnen gaan ... Het is idd iig goed voor de economie...

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:01
mijn vader zegt:

er geleid niets zo goed als water..

morali van het verhali.. waarom koelpasta gebruiken als je het ook met kraanwater kunt

Strava | AP | IP | AW

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
Uh, omdat water misschien niet blijft zitten op de plaats?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

misschien dat het met plakband wel blijft zittn ;)
geleid eht natuurlijk wel minder door het plakband
Pagina: 1