Toon posts:

??? Vmod voor Gf3 ti200 ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k Heb zo eens al die overclocks beke zitten bekijken en doen, en 'k vind het toch uitermate raar, dat bv een hercules ti200 niet boven de 240 core gaat, en bv een asus ti200 en een gainward ti450 wel, terwijl ze allebei diezelfde ti200 chip bezitten.
Zou het niet mogelijk zijn dat het voltage bij de Ti200's lager ligt dan bij de Ti500's en ze daardoor minder hoog kunnen clocken? Want het lijkt me toch heel raar dat daar een compleet aparte produktielijn zou voor zijn en dat asus altijd de beste chips heeft...
Ik maak mij die bedenking omdat er bij de Radeon's ook zoiets gaande is (weet niet juist welke modellen dacht die LE's).
Iemand die hier meer over weet? Of iemand die het ziet zitten om dat eens allemaal na te gaan? (ik heb zo geen kennis electronica namelijk...)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Er is en voltmod voor een gf3, en naar mijn weten is die op de ti200, 500 en de gewone g3 hetzelfde. waarom de een niet op 240 komt en de andere wel? dat is het zelfde verhaal als bij cpu's, de ene ghz cpu haalt net de 1100 en de andere haalt 1500.. overklokken heeft ook nog met geluk te maken he.. het verschil tussen een ti200/500 komt doordat de core/mem van een 500 kwalitatief net iets beter is dan die van een 200, zo gaat het met een radeon le / retail ook.

Verwijderd

Topicstarter
i know ze, ben mij daarvan bewust dat't afhankelijk is van tot. Zijn veel herculessen die niet boven de 234 geraken, maar is omdat't me opvalt dat extreem veel van die asus en gainwards perfect boven de 240 grens geraken, 250 enzo, en geheugen ook hoger, terwijl het ook 4ns geheugen is...
Daarmee dat'k mij deze vraag stel...

Zou je soms weten waar die mod juist staat? tnx in advance

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48

LopeZ

Too much is never enough