Bier, Whiskey en Metal!!
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
tis het op 1 na domste figuur op aarde.
zie mn sig voor zn hersen patroon
hij zit in o.a. Max payne, Q1,2,3 ,Doom1,2, Duke 1,2,3D en nog veel meer ID soft games..
tis een figuur wat zich op geheime plaatsen verstopt.. en hij blijft zeker weten in hun games terug komen
Bier, Whiskey en Metal!!
PIII 800@804 Mhz
daar komt ie ook orrigineel uit... maar kennelijk vond men het zo'n leuk figuur dat ie nu steeds terug komtOp woensdag 16 januari 2002 19:16 schreef ViperGTS het volgende:
enige waar ik hem van ken is de Keen spellen.......
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
En bedanktOp woensdag 16 januari 2002 20:20 schreef xMvZx het volgende:
ik ken em zeker wel, wie em niet heeft gezien in zijn leven is niet een echte gamer
Wel grappig, maar niet nuttig.
idd absoluut niet nuttig.. maar wel leuk als je em vind in een gameOp donderdag 17 januari 2002 10:55 schreef Sick_Nick het volgende:
'The Dopefish Lives! Mwoehahahaha'
Wel grappig, maar niet nuttig.
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik herinner me vaag zoiets...
typfoutjes jahjah
klopt daar zit ie ook inOp donderdag 17 januari 2002 19:17 schreef BlubberZwijn het volgende:
Kan het zijn dat er ook zo'n beest in Rise of the Triad zit?
Ik herinner me vaag zoiets...
edit:
typfoutjes jahjah
check die page maar bovenaan
Bier, Whiskey en Metal!!
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Die zat ook in Wacky Wheels!
Als je bij de start van een race je handrem inhield, dan verscheen hij nadat je 1,5 rondje had gespind
Niet dat deze info nu iedereen boeit, maar je zit toch zelf ook naar dit topic te kijken!
.....zucht.....
agreedOp woensdag 16 januari 2002 20:20 schreef xMvZx het volgende:
ik ken em zeker wel, wie em niet heeft gezien in zijn leven is niet een echte gamer
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
uhm nou overdrijf je toch een beetjeOp woensdag 16 januari 2002 19:15 schreef Lord_Mithril het volgende:
hij zit in o.a. Max payne, Q1,2,3 ,Doom1,2, Duke 1,2,3D en nog veel meer ID soft games..
in doom zat ie niet (zowel 1 als 2 niet), in duke 1 en 2 ook niet, en remedy had met z'n poten van dopefish af moeten blijven want die had er niets mee te maken
bovendien zat ie zelf ook niet in duke3d (was wel de bedoeling, maar hij was 'vergeten', het enige wat er wel in staat is "dopefish lives")
Je had de site die je gaf wel beter mogen checken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
jij hebt zeker nog nooit keen 4 gespeeldOp donderdag 17 januari 2002 22:29 schreef Evilernie het volgende:
keen 4 idd...daar moet je hem afmakne om er alngs te komen...
Ik niet, hij zit ook in quake 1, 2, 3. Max Payne en andere spellen. lees de website maar.Op woensdag 16 januari 2002 19:16 schreef ViperGTS het volgende:
enige waar ik hem van ken is de Keen spellen.......
En over dat quake 1 en 2 dat klopt wel want die heb ik ook gezien.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
ikke die kennenOp vrijdag 18 januari 2002 09:11 schreef Meelobee het volgende:
The Dopefish? >:D
[afbeelding]
Dopey is een van de vaste bezoekers op BeyondUnreal forums
Ik typ die krengesmilies altijd verkeerd
Verwijderd
Ja dat ken ik nog wel van een heeeel aantal jaren geleden! Weet niet precies meer hoe het ging. Enige wat ik me kan herinneren is dat ik vastliep bij een hal waar een graffity op de muur stond getekend. Vond het niet echt byzonder spel, niet lang gespeeld...
Grtz,
ender
Verwijderd
HAHAHAHAHA, klopt als een bus, ik geloof dat karp ook tot de "regulars' hoort op BuFOp vrijdag 18 januari 2002 09:11 schreef Meelobee het volgende:
The Dopefish? >:D
[afbeelding]
Dopey is een van de vaste bezoekers op BeyondUnreal forums
zoekahOp vrijdag 18 januari 2002 21:46 schreef webkabouter het volgende:
zit dat kreng ook in Q3? heeft iemand daar misschien een pic van want ik heb q3 niet geinstalleerd op dit moment (heb de cd gewoon niet..i don't like illegal stuf)
Verwijderd
wreed jah, heb ik ook gezien, wacky wheels was kewl~!:)Op donderdag 17 januari 2002 22:55 schreef R1cksson het volgende:
Dopefish...
Die zat ook in Wacky Wheels!
Als je bij de start van een race je handrem inhield, dan verscheen hij nadat je 1,5 rondje had gespind.
Niet dat deze info nu iedereen boeit, maar je zit toch zelf ook naar dit topic te kijken!
.....zucht.....
Thanx!Op vrijdag 18 januari 2002 19:48 schreef R1cksson het volgende:
(..)
offtopic:
Naar Zap:
Vet icoon is dat!
Welke van de 3 trouwens? heb random icon
#
check www.dopefish.com, daar staat een screenshot (wel een donkere overigens)Op vrijdag 18 januari 2002 21:46 schreef webkabouter het volgende:
zit dat kreng ook in Q3? heeft iemand daar misschien een pic van want ik heb q3 niet geinstalleerd op dit moment (heb de cd gewoon niet..i don't like illegal stuf)
die eneOp zaterdag 19 januari 2002 01:03 schreef Zap het volgende:
[..]
Thanx!
Verwijderd
TADA!!!
ps. tis idd recht tegenover de teleport, tegen de muurt springen en dan zegt ie ook 'secret found'
ps.2 dopefish in q1 was helemaal lachen, want dat stuk lag de 666 en daar kwam je dus nog best vaak ook
Ik was altijd die olifant!
VRRRRRRRRRRRRRRRRROEM!
Nee hoor, kon je gewoon langszwemmen.Op donderdag 17 januari 2002 22:29 schreef Evilernie het volgende:
keen 4 idd...daar moet je hem afmakne om er alngs te komen...
En ja ik ken dopefish, heb zelf de link al een tijdje in m'n sign staan
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
had ik niet verw8
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
wie kent hem niet? die zat nog als extratje in commander keen en in quake 1Op woensdag 16 januari 2002 17:45 schreef Lord_Mithril het volgende:
Dopefish
ik kwam dit figuur tegen terwijl ik de FAQ van 3drealms/apogee doorlas... echt humor.
hij zit in bijna elk spel wat is uitgebracht na Keen 4 door 3drealms/apogee.
ik vraag me dus af.. hoeveel gamers kennen dit vage beest?
www.dopefish.com
Verwijderd
Met die naald en dat deck.Op zaterdag 19 januari 2002 01:03 schreef Zap het volgende:
[..]
Thanx!
[edit]
Deze