je kan die gewoon gebruiken, geen probleem....
(btw, met 2 CCFLs wel 2 inverters gebruiken)
(btw, met 2 CCFLs wel 2 inverters gebruiken)
anders haal je toch gewoon een verleng stukkie ?
zijn bij elke copmuter winkel wel te halen ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Of zo'n één:Op woensdag 16 januari 2002 17:54 schreef TheDarkLord666 het volgende:
anders haal je toch gewoon een verleng stukkie ?
code:
1
2
3
4
| |--------|
\
\
-- |
Ik bedoel dus een soort Y-kabel. Die prop je tussen bijv. je hdd-stroom-toevoer en je hdd en je hebt een mooi aftap-punt...
Woei, Osiris is een ster in ASCII-art
solderen? Gewoon die pinnen uit die molex connector halen, pin loswrikken, 2 draadjes er weer in en weer vast drukken. Heb ik bij al m`n fan`s nog gedaan en werk perfect
I'm not as think as you stoned I am
waarschijnlijk lees ik nie goed maar je kunt toch ook zo'n power splitter kopen...bespaart een hoop gezeik....zelfs bij de vobis hebben ze die troep...
Verwijderd
ik heb d'r gister één gekocht voor 2,70 Euro, dit lijkt me dus het beste id als ik lees hoe hoog je soldeer skills zijnOp woensdag 16 januari 2002 23:37 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
waarschijnlijk lees ik nie goed maar je kunt toch ook zo'n power splitter kopen...bespaart een hoop gezeik....zelfs bij de vobis hebben ze die troep...
ik had op de HCCdagen voor 5 piek 20 kabels gekocht met aan de uiteinden een molex connector male en female, en op de 0 en 5 volt zat een ander stekkertje xtra aangemaakt. Dus ff kael doorknippen, aansluiten desnoods met kroonsteentje
en gaa mat die fans
Pagina: 1