Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De anti-ISP topics in Internet & Telefonie.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic: [topic=382251] nu even een serieus topic erover.

Punt 1.
Loopt het niet een beetje de spuigaten uit met al het anti-ISP 'gelul'? Als iemand ook maar iets vraagt over een ISP loopt het in een vrij groot percentage van de topics eropuit dat het merendeel van de posts het eens is met de stelling: 'Mijn ISP is kut.'

Kan er niet gewoon een topic geopend worden: 'Kots hier over je ISP heen: Deel x.'
En voor de rest worden topics erover vermeiden.
Een beetje hetzelfde principe dus als het ooit gestarte topic 'Hoeveel is dit nog waard: Deel x.'

Punt 2:
Daarnaast zijn er vele topics over het feit dat iemands verbinding opeens traag is. Om daar nou een topic over te openen :? Veel wijzer wordt je er toch meestal niet van.
Is het niet beter om eerst een traceroute te doen en aan de hand daarvan te kijken waar het probleem zich bevind. Naar mijn idee gebeurd dat niet.
Of nog simpeler: loop ff naar je buurman die bij dezelfde ISP zit en vraag ff of het bij hem ook zo traag is. Denk dat je daar meer wijzer uit wordt dan uit GoT. Een storing bestrijkt namelijk altijd maar een beperkt gebied en op GoT zitten mensen uit heel Nederland, overigens ook uit het buitenland, maar OK.
Kan ik niet gewoon stellen dat eigenlijk de topics over dit punt worden geopend om maar even over m'n ISP heen te kunnen kotsen.
Als men het dan toch nodig en nuttig vindt dit soort topics te behouden, kan dat niet net zoals bij punt 1 in een groot topic gedaan worden. Bijvoorbeeld: 'Ben ik de enige met een trage verbinding: deel x.'

Punt 3:
Voor de mensen die het nodig blijven vinden te 'kotsen' over hun ISP heb ik nog een vraag:
Ooit gedacht aan het feit een andere ISP te zoeken?
of
Is het ooit in je gedachten opgekomen zelf echt actie te ondernemen tegen je ISP, want met het blijven post op GoT hoe kut je ISP welniet is bereik je weinig mee. Ik denk namelijk niet dat er ook maar een ISP is die GoT volgt om te kijken of hun klanten wel tevreden zijn.

Is dit nou normaal dat je nooit tevreden bent of ben ik zo naief?

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
En hoe zou je dit op willen lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 17:41 schreef Nielsz het volgende:
En hoe zou je dit op willen lossen?
Precies zoals ik het zeg: Alles in een groot topic stoppen.

PS Ik wil niet vervelend wezen, maarre lezen is ook een vak he? :+

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 17:43 schreef jeroen1107 het volgende:

[..]

Precies zoals ik het zeg: Alles in een groot topic stoppen.

PS Ik wil niet vervelend wezen, maarre lezen is ook een vak he? :+
Alles was langer is als 3 regels lees ik niet ;)

Door het in een topic te stoppen los je het imho niet op.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 17:45 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Alles was langer is als 3 regels lees ik niet ;)

Door het in een topic te stoppen los je het imho niet op.
Dat niet, maar je vermindert het aantal (grotendeels toch al) onnodige topics drastisch.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:52

The Legend

*Plop*

Op woensdag 16 januari 2002 17:39 schreef jeroen1107 het volgende:

Punt 1.
Loopt het niet een beetje de spuigaten uit met al het anti-ISP 'gelul'? Als iemand ook maar iets vraagt over een ISP loopt het in een vrij groot percentage van de topics eropuit dat het merendeel van de posts het eens is met de stelling: 'Mijn ISP is kut.'

Kan er niet gewoon een topic geopend worden: 'Kots hier over je ISP heen: Deel x.'
Een beetje hetzelfde principe dus als het ooit gestarte topic 'Hoeveel is dit nog waard: Deel x.'

Punt 2:
Daarnaast zijn er vele topics over het feit dat iemands verbinding opeens traag is. Om daar nou een topic over te openen :? Veel wijzer wordt je er toch meestal niet van.
Is het niet beter om eerst een traceroute te doen en aan de hand daarvan te kijken waar het probleem zich bevind. Naar mijn idee gebeurd dat niet.
Of nog simpeler: loop ff naar je buurman die bij dezelfde ISP zit en vraag ff of het bij hem ook zo traag is. Denk dat je daar meer wijzer uit wordt dan uit GoT. Een storing bestrijkt namelijk altijd maar een beperkt gebied en op GoT zitten mensen uit heel Nederland, overigens ook uit het buitenland, maar OK.
Kan ik niet gewoon stellen dat eigenlijk de topics over dit punt worden geopend om maar even over m'n ISP heen te kunnen kotsen.
Als men het dan toch nodig en nuttig vindt dit soort topics te behouden, kan dat niet net zoals bij punt 1 in een groot topic gedaan worden. Bijvoorbeeld: 'Ben ik de enige met een trage verbinding: deel x.'

Punt 3:
Voor de mensen die het nodig blijven vinden te 'kotsen' over hun ISP heb ik nog een vraag:
of
Is het ooit in je gedachten opgekomen zelf echt actie te ondernemen tegen je ISP, want met het blijven post op GoT hoe kut je ISP welniet is bereik je weinig mee. Ik denk namelijk niet dat er ook maar een ISP is die GoT volgt om te kijken of hun klanten wel tevreden zijn.

Is dit nou normaal dat je nooit tevreden bent of ben ik zo naief?
Punt 1, als je alles in 1 topic dondert heb je grote kans dat het alleen maar op flames uitloopt. Sowieso is een "spuug hier je gal"-topic volkomen zinloos.

Punt 2, true true. Topics zijn meestal te vaag en overbodig.

Punt 3, niet iedereen heeft het geld om van de ene naar de andere provider over te springen, en toegegeven, soms krijg je wel eens het idee dat je provider je in de kou laat staan, en dat voor 100 piek in de maand. Dat wekt wel frustraties op natuurlijk.

:)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Egbert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-11 13:56
Ach, nog even geduld en dan zal I&T overspoeld worden met positieve topics over TweakDSL ;)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 17:39 schreef jeroen1107 het volgende:

Punt 1.

Dan krijgen we alleen maar topics waar chello is k*t :r
in staat.. beetje opsom8tig iets en dat heeft totaal geen waarde. Ik vind de topics nogal meevallen. Er wordt wel veel gekotst over de isp maar in sommige gevallen is dit wel terecht. Enigste oplossing die er gebruikt zou kunnen worden is dat mensen hun mening ook een beetje onderbouwen ;)
Punt 2:
Met een beetje geluk zie je al dat alle storingstopics van chello b.v. op het moment al geclosed worden. Er wordt naar 1 groot topic verwezen namelijk het [topic=371849/1/25] topic. Dit gebeurt dus al hoor ;).
Punt 3:
of
Er zijn ook mensen die geen keuze kunnen maken. Dan is het toch vrij lullig om te zeggen hey stap over op een andere isp terwijl die er niet is :+
Die mensen zullen echter heus wel actie ondernomen hebben maar dat levert helaas nog niks op. Als ik problemen heb post ik dat op GoT en bel de helpdesk. Alleen die is helaas nooit bereikbaar ;(
Het lot ligt niet altijd in je eigen handen ;)
Pagina: 1