Toon posts:

[USB probleem] Driverproblemen na verhuizing :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een kleine interne verhuizing gedaan, waarbij alle, maar dan ook alle stekkers mijn kast uit zijn geweest. Ook de USB apparaten zelf zijn helemaal los geweest.
Bij het weer aansluiten heb ik een foutje gemaakt; een adapter die bij mijn USB-hub hoort heb ik per ongeluk in mijn Agfa e40 Snapscan gefrut. Da's dus 5V, en ik heb het idee dat dat niet zo'n goed plan was. ;)

Sindsdien willen zowel de scanner (hangt direct aan pc) als de USB webcam (hangt aan USB hub) niet meer werken. Windows 2000 vindt de apparaten bij het opstarten, installeert de zooi maar sluit af met de o zo duidelijke melding 'An error has occured, the data is invalid.'
Wat is de oplossing, zou bijvoorbeeld een verse install van Windows 2000 wat oplossen of kan ik het shaken met de scanner en de webcam, en KAN dat uberhaupt dat beide apparaten door zo'n fout kapoet gaan ? :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het lijkt me sterk dat het apparaat kaduuk is, werken de apparaten wel los van elkaar of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd en nee, ze werken niet los van elkaar. Zoals nu heb ik alleen de webcam erin zitten maar die error verschijnt.
En het is ook niet zo dat me hele USB naar de knoppen is want mijn digicam werkt gewoon nog... via de hub.

Vaag :?

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog even verder getest, en ik heb ook nog een HP930c aan de hub hangen... die doet het gelukkig ook gewoon nog.

Maar de webcam en scanner niet !! Wie weet nog wat nuttigs te zeggen :?