Toon posts:

win98 + DDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik draai windows 98SE en heb daarin 512 MB DDR (OEM) geheugen zitten. Nu heb ik van 2 mensen al gehoord dat win98 maar tot 376 MB ondersteunt, maar ik ben ook al een aantal keer op het tegendeel gewezen. De meeste mensen hiervan wisten het niet 100% procent zeker, maar ik wil het wel 100% zeker weten :) Heeft iemand hier ervaring mee dan wil ik graag een reactie...

Daarnaast geeft mijn mobo (MSI MS-K7T-266 PRO) ipv 1 slot 512 MB DDR, 2 slots 512 MB SDRAM weer. Dit laatste hoort waarschijnlijk zo (vermoed ik), maar ik ben ook maar een mongool :Y) (wat niet wegneemt dat ik graag hoor hoe het zit :P)

Verwijderd

Topicstarter
weet dan niemand hier iets over????? :'(

Verwijderd

Win98 kan gewoon met veel geheugen overweg hoor, ik heb het draaiend gehad met 768MB :)

moet je ff ergens iets aanpassen, ik zal eens kijken of ik ergens een link voor je heb.

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Je hebt win98se in combinatie met 512mb? Correct me if I'm wrong maar waarom kijk je dan niet even of win98 al het geheugen slikt (herkend)?

Verwijderd

windows 98 ondersteund max 512 mb... je kan win98 wel tweaken geloof ik dat ie meer ondersteund, daarvoor moet je ff de search gebruiken...

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 17:54 schreef pjot het volgende:
windows 98 ondersteund max 512 mb... je kan win98 wel tweaken geloof ik dat ie meer ondersteund, daarvoor moet je ff de search gebruiken...
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q181862

:)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 17:57 schreef MREn het volgende:

[..]

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q181862

dat bedoel ik dus :)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt mannen!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 16 januari 2002 16:43 schreef opium het volgende:
Daarnaast geeft mijn mobo (MSI MS-K7T-266 PRO) ipv 1 slot 512 MB DDR, 2 slots 512 MB SDRAM weer. Dit laatste hoort waarschijnlijk zo (vermoed ik), maar ik ben ook maar een mongool :Y) (wat niet wegneemt dat ik graag hoor hoe het zit :P)
Omdat ie doublesided is 2x256 MB dus, dus 2 banks in bezit (0 en 1)
Pagina: 1