[SS] Richtlijnen reacties

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
NoRRoD Computers BV:
Gepost door Bor de Wollef - Vrijdag 11 Januari 2002 - 20:58 - Hostname: cc127089-a.assen1.dr.nl.home.com
- Algemene indruk: 6
- Service: 4
- Technische kennis: 4
- Afhandeling bestellingen: 5

Norrod Groningen is een zaak waar ik het meerdere malen heb meegemaakt dat computer die worden heengebracht voor reparatie of niet gemaakt worden of dingen worden vervangen wat niet is afgesproken. Een keer is zelfs de harddisk gewist zonder overleg. Technische kennis is ver beneden peil en service is vaak ver te zoeken.
Het handelt hier niet over een specifiek voorval, maar om meerdere. Is dat de bedoeling?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:52
Ik zie daar geen probleem in. De shopsurvey is bedoelt voor ervaringen met winkels, en dit is valt daar dus ook onder.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Lijkt me duidelijk. Thnx.

LinkedIn WoT Cash Converter

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

*slik*

Schrok effe :P leek veradcht veel op mijn hostname :)
Maar het is mischien wel vestandig om wat strakkere richt lijnen te gaan hanteren, als ik soms zie wat voor reacties/beoordelingen lees en ook hier "aangeef" lijkt me dat geen slecht idee om er over te discusieren.

Waar leg je bijvoorbeeld de grens voor de reacties :?
Welke kan en welke kan niet meer.

:?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Als er een duidelijke reden wordt gegeven voor de cijfers en een reactie niet flamend is. Een opmerking als: "Wat een kutzaak" met allemaal vieren is niet goed, maar ook "Prima zaak" met allemaal tienen heb je weinig aan.

Ook moet je vaak een beetje op je gevoel afgaan. Als een reactie twijfelachtig is, ga je even kijken hoeveel postings die gebruiker al gedaan heeft.