Ik heb een cross-wire tussen 2 pc's. Nu zat ik te denken of het mogelijk is om halverwege de kabel twee ledjes aan te sluiten.
Heeft iemand dit al ooit eens uitgeprobeerd??
Heeft iemand dit al ooit eens uitgeprobeerd??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
en dan raak je onderweg de helft van je data kwijt omdat dat ledje de spanning weg trektOp woensdag 16 januari 2002 20:41 schreef Blackwater het volgende:
Je pakt een printplaatje, knipt de UTP-kabel door en verbindt alle draadjes van de ene kant van de UTP-kabel via het printplaatje met de ander.
Dan gooi je er een ledje bij.
hehe idd lijkt me ookOp woensdag 16 januari 2002 20:43 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
en dan raak je onderweg de helft van je data kwijt omdat dat ledje de spanning weg trekt
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
1 woord: STAKKER!Op donderdag 17 januari 2002 19:35 schreef koffercomputer een hoop onzin:
waarom is ie dan meteen een stakker, je raakt je data wel kwijt, maar misschien lukt het en dan heb je wel wat gaafs.Op donderdag 17 januari 2002 19:39 schreef Petuhr het volgende:
[..]
1 woord: STAKKER!
Lees jij wel goed???Op donderdag 17 januari 2002 19:49 schreef hutmannetje het volgende:
[..]
waarom is ie dan meteen een stakker, je raakt je data wel kwijt, maar misschien lukt het en dan heb je wel wat gaafs.
Verwijderd
Somebody is watching you!
Precies: hier is te vinden hoe dat moet.Op donderdag 17 januari 2002 20:34 schreef bobby_kubista het volgende:
En die kun je modden tot aan de voorkant van je kast
Wat kofferdingest deed was geen mening uiten, maar een regelrechte flame richting de topicstarter. Daarom noemde ik hem een stakker. Jij hebt waarschijnlijk niet gezien wat hij geschreven had. Waarom denkje dat hij een modbreak in z'n post heeft zitten??Op donderdag 17 januari 2002 20:08 schreef VoodooBox het volgende:
zeg wat een sneu gedrag zeg... sinds wanneer mag iemand geen mening meer uiten???..
voor je iemand stakker noemt, is het wel net zo netjes om te beargumenteren waarom...
Verwijderd
Ben ik de enige die geen idee heeft waar je het nu over hebtOp zaterdag 19 januari 2002 22:13 schreef VoodooBox het volgende:
Sorry hoor maar ik heb het wel gelezen.... misschien heb je zelf niet goed gekeken wat hij vermeldde...
Tijd voor een nieuwe sig..
Tijd voor een nieuwe sig..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq