Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Jahoor, naar welk mailadres moet het omgezet worden?
Dan doe ik dat, dan kan je daarna je pass laten mailen met de passmailer
Dan doe ik dat, dan kan je daarna je pass laten mailen met de passmailer
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Je kan posten?
Dus je bent ingelogd, als je nu op uitloggen klikt kan je ervoor kiezen om een nieuw wachtwoord toegemaild te krijgen.
Als je die hebt, kan je daarna ja profiel en dus je mailadres wijzigen.
Dat doet JvS al voor je
Dus je bent ingelogd, als je nu op uitloggen klikt kan je ervoor kiezen om een nieuw wachtwoord toegemaild te krijgen.
Als je die hebt, kan je daarna ja profiel en dus je mailadres wijzigen.
Jamaar hij heeft z'n werkgevers mailadres, waar ie misschien niet meer voor werkt. Of wat inmiddels verlopen isOp woensdag 16 januari 2002 15:41 schreef BreadFan het volgende:
Je kan posten?
Als je die hebt, kan je daarna ja profiel en dus je mailadres wijzigen.Dat doet JvS al voor je
Dat hoeft niet hoorOp woensdag 16 januari 2002 15:41 schreef BreadFan het volgende:
Je kan posten?
Dus je bent ingelogd
Als ik vanaf school post ben ik niet ingelogd, gewoon nick + passw invoeren..
Grapjas, dan is hij direct na het intikken van zijn pw 'm kwijt geraakt, en is toen maar direct dit topic gaan typenOp woensdag 16 januari 2002 15:43 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor
Op woensdag 16 januari 2002 15:43 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor
edit:Password kwijt...
damn you nielsz
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Hmm, zoiets had ik dus al in gedachten.Op woensdag 16 januari 2002 15:45 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Grapjas, dan is hij direct na het intikken van zijn pw 'm kwijt geraakt, en is toen maar direct dit topic gaan typen![]()
neej, mn password onthoud ie wel om te posten, maar als ik mn profiel wil wijzigen, vraagt ie er om.
JvS, kan je mn mailadres wijzigen naar: martijn.laman@wanadoo.nl tnx
JvS, kan je mn mailadres wijzigen naar: martijn.laman@wanadoo.nl tnx
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Done, ennen jongens, dit was nou typisch een topic waar jullie echt niet op hoeven te reageren
.
Meelobee, check je mailbox je hebt als het goed is een bevestigingsmailtje gekregen waarmee je een password aan kan vragen
.
Lukt het niet, mail me dan even
JvS@tweakers.net of gathering@tweakers.net
.
Afgehandeld
Meelobee, check je mailbox je hebt als het goed is een bevestigingsmailtje gekregen waarmee je een password aan kan vragen
Lukt het niet, mail me dan even
JvS@tweakers.net of gathering@tweakers.net
Afgehandeld
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()