Toon posts:

chmod bij vevida

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit lukt niet, ik krijg de melding 'command not understood'. Ondersteunt Vevida geen chmod? Zo nee, hoe kan ik dan in godsnaam cgi-scripts gebruiken?

O ja, ik heb de search gebruikt. B-)

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

Op woensdag 16 januari 2002 15:36 schreef Baba het volgende:
Dit lukt niet, ik krijg de melding 'command not understood'. Ondersteunt Vevida geen chmod? Zo nee, hoe kan ik dan in godsnaam cgi-scripts gebruiken?

O ja, ik heb de search gebruikt. B-)
Nou, simpel : Niet.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Misschien verstandiger als je even de helpdesk van je ISP belt/mailt die kunnen je daar meteen uitsluitsel over geven.

Move [forum=24] > [forum=4]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Heel simpel.
Ga naar MyVevida en log in. Klik dan op 'Uw Website' en je kan de rechten van de directory's wijzigen.

• pulse80
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 08:11

pulse80

we weten niks

als ik de directory intype bij Vevida en dan op 'schrijfrechten toekennen' druk krijg ik de melding: 'Rights have been set succesfully' maar ik kan nog steeds niets veranderen..(command not understood)

als ik trouwens CHMOD doe bij mijn xs4all account voor een bepaalde directory verdwijnt de hele map uit beeld die ik wilde veranderen. is dat normaal?

i'm not here this isn't happening

Verwijderd

Die rechten werken voor geen meter bij vevida. Welk pad wil je toegang geven dan?

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Komt omdat vevida WinNT servers gebruikt en geen Unix servers, en chmod is een unix commando dat niet werkt in nt.

Verwijderd

Nee maar vevida heeft online de mogelijkhijd om rechten te geven aan een dir maar die werkt niet.
Mijn gok is dat het om een database pad gaat die zijn vrijlastig voor beginners bij vevida

• pulse80

pulse80

we weten niks

Op vrijdag 12 juli 2002 01:44 schreef KevinM het volgende:
Die rechten werken voor geen meter bij vevida. Welk pad wil je toegang geven dan?
het is een map met daarin een aantal bestanden die allemaal chmodded moeten worden naar '666' of 'read and write for owner, group and others'. ik ga Vevida wel ff lastigvallen.

• pulse80

pulse80

we weten niks

het is opgelost. Vevida werkt idd met windows2000 server:
Chmod werk met bestanden, bij ons werkt dit voor directories, dat betekend dat u rechten kan geven of verwijderen. De specificaties die chmod (766, 777, etc) gebruikt zijn niet van toepassing.
met een druk op de 'rechten toekennen knop' volstaat dit dus..

ik dacht dat je erna nog in je ftp prog. moest kloten en dat ging dus niet..logisch

Pagina: 1