Toon posts:

[js] show/hide layer door select

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer in een formulier de gebruiker een keuze te geven van wat ze willen: Een idee/klacht aandragen of een mutatie in hun gegevens doorvoeren. Dit doe ik door de keuze's in een select te zetten en die met js af te vangen, en op basis daarvan te showen en te hiden. Alles werkt in ie&nn6, maar nn4 laat het afweten..iemand een idee???

http://pegasus.marketresponse.nl/joris-test/form.htm

-->De posities van de layers kloppen nog niet.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

denk dat je je '//macromedia crappy functies' ff bovenaan je JS moet zetten...
//oude browsers moeten dood
:D

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Helaas...nee...Maar-uhm- ik was dus nog even vergeten te vertellen dat de functies allemaal wel uitgevoerd worden (zelfs de show/hide functie), maar dat de layers gewoon niet visible worden-->met andere woorden dat dit wel eens een heel erg n00berig probleem zou kunnen zijn...

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

mja, netscape sterft bij mij op je site, het lijkt erop dat je code werkt :D
//oude browsers moeten dood
Zal straks nog ff proberen, heb nu ook teveel open (KaZaA, Flash5,Homesite,WinAmp,Outlook,IE,Explorer) en dat trekt ie geloof ik niet.

www.jurgroessen.nl

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:20

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 16 januari 2002 15:53 schreef Hangloozz het volgende:
mja, netscape sterft bij mij op je site, het lijkt erop dat je code werkt :D

Zal straks nog ff proberen, heb nu ook teveel open (KaZaA, Flash5,Homesite,WinAmp,Outlook,IE,Explorer) en dat trekt ie geloof ik niet.
Ligt niet aan te weinig geheugen; heb hier nog 320mb vrij en na steeds automagisch refreshen in NS4, werd ik het zat en drukte ik op stop, waarna ook hier een Netscape-crash volgde.

* Pelle denkt dat er weinig deugt van al die code daar

Verwijderd

Topicstarter
auw...zit die autorefresh er nog in...Tja het is dan ook nog geen eindproduct he (is dat een geldig excuus?).
* Pelle denkt dat er weinig deugt van al die code daar
/me -->maar denkt pelle ook dat hij de oplossing weet

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

* drm heeft een idee

<DOCTYPE regel moet de eerste regel van je document zijn

:r wat flauw... ;)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb nu alle show/hide layer stuff vervangen door een macromedia functie, deze heb ik ook op een andere site gebruikt, en daar werkt alles gewoon. Zou het iets te maken hebben met of het <form>, of de manier waarop ik de layers defineer/gebruik???
Pagina: 1