Ik zit dus met een probleem. Elke keer na ongeveer 10 a 20 minuten tijdens mijn potje quake 1 (dos dus, met windowstoepassingen heb ik nog nooit problemen gehad) gebeurd er iets vreemds. Als ik mijn muis beweeg of een toets indruk, duurt het een seconde of wat voordat hij reargeert (het lijkt op een soort lagburst van ping 1500). Druk ik dan op alt+tab en laat ik mijn computer even ratelen, is het voorbij voor 5 minuten en daarna is het er weer. Weer alt+tab'en en terug gaan naar het spel en dan gebeurt het binnen de 5 minuten. Quake afsluiten en opnieuw opstarten helpt dan wel, maar weer voor maar 10 a 20 minuten. Is er hier sprake van een conflict tussen mijn muis of mijn keyboard, of is het wat anders?
Mijn specs:
Duron 600
256 mb RAM
Windows XP
Microsoft Wheel Mouse Optical (USB)
BTC 9000a keyboard
Tnt 2 32 mb
edit:
Sinds ik 128 mb erbij heb gegooid doet het probleem zich voor bedenk ik mij nu... ze zitten goed vast en worden gewoon gedetecteerd door xp, maar misschien...

[edit2]Als hij zo vaag doet en ik gebruik mijn wheel, dan maakt de computer een soort van piepend geluid[/edit2]
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!