Ik kan dit moederbord kopen voor 100 euro. Lijkt mij redelijk. Het moederbord dat ik nu heb (Gigabyte 7iE4 oid) met amd 751 chipset is gammel, o.a. de cmos settings worden niet bewaard (batterij goed). Ik heb al wat research gepleegd en het lijkt me een aardig mobo. Zal ik het kopen wat denken jullie? Heeft iemand hier experience mee ?
Heb ik ook, prima bordje (alleen altijd proberen om wat van de prijs af te krijgen
) Hou er wel rekening mee dat je nu een DDR bordje koopt, en dat je SDram niet meer bruikbaar is... Je zult dus extra geheugen moeten kopen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hmmz, ik ben dus niet de enige met een evt brak moboOp woensdag 16 januari 2002 15:20 schreef jerr het volgende:
Ik kan dit moederbord kopen voor 100 euro. Lijkt mij redelijk. Het moederbord dat ik nu heb (Gigabyte 7iE4 oid) met amd 751 chipset is gammel, o.a. de cmos settings worden niet bewaard (batterij goed). Ik heb al wat research gepleegd en het lijkt me een aardig mobo. Zal ik het kopen wat denken jullie? Heeft iemand hier experience mee ?
[topic=381288/1/25]
Ik heb dus de asus A7V266-E, en mijn bios vergeet ook de instellingen
And now the most interresting part of deze grot
/me denkt dattie toch maar voor sdr gaat