Abit Siluro GF3Ti200 crashes

Pagina: 1
Acties:

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:29

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Topicstarter
Ik heb een aantal uren terug een Abit Siluro Geforce3 Ti 200 kaart in m'n computer geprikt. Er zijn een aantal problemen.

M'n systeem bestaat hieruit:
Asus TUSL2-C
Intel P3-550@687
512MB Infineon geheugen
40GB WD schijf
27.3GB WD schijf
3com netwerkkaart
Terratec el-cheapo geluidskaartje
Frontier Design WaveCenter/PCI geluidskaart
Nog wat prullaria, maakt verder niet zo'n verschil.

OK, probleem 1: Alleen Abit's eigen driver, en de 21.81 van NVidia werken. Die starten op, ik kan gewoon op de desktop werken en alles. 23.11 en 23.12 werken niet, starten niet op.

Probleem 2: Bij de drivers die werken kan ik niets doen. Spellen opstarten, crash. Filmpje afspelen (mediaplayer en The Playa hebben die beide), crash. Allemaal in onze geliefde nv4_disp.dll.

Vraag: Hoe los ik dit op? Is er nu een fix beschikbaar voor? Of is deze kaart gewoon naar de kloten. Dan stap ik straks nog op het fietsje naar Xenon en krijgen ze hem terug.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Oh ja, ik heb de search al uitgebreid gebruikt en niet echt bruikbare tips gevonden. Nog een feit: bij m'n oude Geforce2 MX400 heb ik al deze problemen niet. Het is dus puur een videoprobleem.

Verwijderd

zou je niet een pIII550@550 gaan proberen, volgens mij loopt je agp bus behoorlijk hoog, en dit kan best nog wel eens wat voor je gf3 betekenen.

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Maakte geen verschil. Hij werkte overigens wel goed onder 2k (getest bij iemand), dus dan maar van xp naar 2k. :)