ene pc wel fushen andere niet

Pagina: 1
Acties:

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:20

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi

kep hier op me werk 2 pcs met een koe.. de ene wil wel flushen de andere niet .. kan ik de ene pc via de andere pc laten flushen?
of die bestandjes naar mijn pc halen en daar flushen?

Ik zou het doen!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Zijn beide .ini's hetzelfde? Geeft ie tijdens het flushen ook een fout melding ofzo?

Juist

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Op woensdag 16 januari 2002 15:09 schreef rammes het volgende:
hoi

kep hier op me werk 2 pcs met een koe.. de ene wil wel flushen de andere niet .. kan ik de ene pc via de andere pc laten flushen?
of die bestandjes naar mijn pc halen en daar flushen?
dan moet je dus telkens buffers gaan transporteren.
Dus van die xeon de buffers telkens knippen plakken naar de andere, of je moet een share maken op je desktop en daar kan je dan de server van laten fetchen/flushen :) suc6. Misschien wel ff handig om die foutmelding erbij te plaatsen.

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ah vertel me eens van die share hoe moet ik dat configgen met die koe? want via een share is zo geregeld

Ik zou het doen!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
uh op je desktop pc, moet je dan je directory met koe volledig sharen, dan ga je naar de config bij de koe, en dan kies je optie 2, en dan moet iemand je denk ik helpen, want ik heb geen koe bij de hand hier.
iig moet het flushen naar een keyserver uitgezet worden, optie 5 volgens mij, maar dat weet ik niet zeker
dan komt er volgens mij weer een andere optie vrij waar je dan dus de share kan invullen dus
\\desktop\koe\

daar zal die pc dan de blocks van fetchen/flushen.
Ook zal je dan op je desktop pc ff de buffer iets omhoog moeten gooien

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 15:45 schreef PowerCow het volgende:
uh op je desktop pc, moet je dan je directory met koe volledig sharen, dan ga je naar de config bij de koe, en dan kies je optie 2, en dan moet iemand je denk ik helpen, want ik heb geen koe bij de hand hier.
iig moet het flushen naar een keyserver uitgezet worden, optie 5 volgens mij, maar dat weet ik niet zeker
dan komt er volgens mij weer een andere optie vrij waar je dan dus de share kan invullen dus
\\desktop\koe\

daar zal die pc dan de blocks van fetchen/flushen.
Ook zal je dan op je desktop pc ff de buffer iets omhoog moeten gooien
HA VET kep ze bijde aan het draaien!! gaaf..

Ik zou het doen!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Zo ben ik bezig om 7 pc's die niet door de vuurmuur komen via mijn eigen pc'tje te laten grazen.

Voorheen moest ik alle pc's met de hand langs (had wel logfiles), maar nu hoef dat als het goed is niet meer.

Een proxy is waarschijnlijk nog makkelijker, maar daar heb ik me nog niet in verdiept....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 16:36 schreef Mobster het volgende:
Zo ben ik bezig om 7 pc's die niet door de vuurmuur komen via mijn eigen pc'tje te laten grazen.

Voorheen moest ik alle pc's met de hand langs (had wel logfiles), maar nu hoef dat als het goed is niet meer.

Een proxy is waarschijnlijk nog makkelijker, maar daar heb ik me nog niet in verdiept....
nee van die proxy weet ik ook nog niet veel maar als het zo gaat dan laat ik het zo..

powercow wat is die site ookal weer met de stats.. ben het mailtje kwijt.

Ik zou het doen!

Pagina: 1