Het grote @home problemen topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.148 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Check dit dan, zo ziet het er al een uurtje of twee uit.
De download kan wel kloppen , maar wtf is er aan de hand met de upload?
Dit kan toch niet? :?

Ik ben dan wel van 5 pubstro's tegelijk aan het leechen, maar dit is wel erg vreemd.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fant0mas/speed.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Hey hebben nog meer mensen hier last van ?

Bij mij is al sinds n week of twee meerdere keren per dag , maar niet op vaste tijden de default gateway niet te bereiken

bij mij de r1-fe1-0.venra1.lb.nl.home.nl (213.51.36.1)

Dit blijft dan een paar minuten en daarna is alles weer normaal ...

ik baal er wel van , want vaak duurt de storing net lang genoeg om donwloadjes te cancellen (net al ik niet thuis ben natuurlijk :( )

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46
nou het is weer eens om te janken hier (Gron)
ff speedtest gedaan, nou hier komt ie

Download 7.8 KByte/sec
Internationaal VS 24.9 KByte/sec
Upload 14.9 KByte/sec
Connection 284.0 Conn/min
Ping test Nederland 33.0 ms

:r :r :r :r heb het idee alsof ik weer met een 56k modem in de weer ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34

Wildfire

Joy to the world!

Wow, je upload is sneller dan je download!! :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 10:37 schreef Wildfire het volgende:
Wow, je upload is sneller dan je download!! :(
Bekend fenomeen helaas. :{

Alhowel die 14+ KB/sec gewoon snel is. @home zegt 16 KB/sec maar ik mag blij zijn met 7 KB/sec hier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal meestal wel 16KB :) Maar @home gaat wel lekker hier de laaste tijd. Alleen de Mailserver blijft een probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Laatst online: 16-09 14:14

maontje

better off Playing

Heb sinds kort zo'n motorola docsis modem van @home en mijn download senlheid ligt rond de 1MB/sec da gaat helemaal goed.
helaas is de upload nogsteeds 14KB/sec

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:48

Wokschotel

Op 6 wielen

@Home begint weer een beetje te stotteren en te haperen hier (Tilburg, 5038). Iemand anders ook problemen?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:10 schreef Wokschotel het volgende:
@Home begint weer een beetje te stotteren en te haperen hier (Tilburg, 5038). Iemand anders ook problemen?
Yup :(

Echt vage shit dit. Gewoon net alsof er een olifant op de lijn is gaan hangen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zondag 02 juni 2002 22:59 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Yup :(

Echt vage shit dit. Gewoon net alsof er een olifant op de lijn is gaan hangen of zo.
Mooie omschrijving :) Het gaat nu een half uurtje weer goed, maar daarvoor was het dikke bagger. Ik WAS redelijk tevreden over @Home, maar die tevredenheid begint toch redelijk te dalen de laatste maanden. Maarja, wat doe je eraan behalve teveel geld uitgeven aan ADSL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Op vrijdag 31 mei 2002 17:49 schreef Optical het volgende:
Hey hebben nog meer mensen hier last van ?

Bij mij is al sinds n week of twee meerdere keren per dag , maar niet op vaste tijden de default gateway niet te bereiken

bij mij de r1-fe1-0.venra1.lb.nl.home.nl (213.51.36.1)

Dit blijft dan een paar minuten en daarna is alles weer normaal ...

(op het kabelmodem nix te zien btw ledjes blijven gewoon groen enzo)

ik baal er wel van , want vaak duurt de storing net lang genoeg om downloadjes te cancellen (net al ik niet thuis ben natuurlijk :( )
Lijers bij @home , bel je ze op sta je eerst n half uur in de wacht , zeg je 'bladiebla +bovenstaande verhaal + het is al de 3e keer vandaag'

Krijg je : 'Ja meneer , belt u maar terug als de verbinding er weer uitligt , hij doet het namelijk op dit moment en dan kunnen wij ook niks doen'

Ik leg vervolgens uit dat het telkens maar een paar minuten is , en door de wachttijd ik nooit iemand aan de lijn krijg als ik geen verbinding heb :(

ze kunnen toch wel zien op een of andere manier dat die 'r1-fe1-0' niet goed werkt ofzo ... :(

als dat zo doorgaat neem ik ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Nu online
damn
Uitvoeren Test Status Resultaat
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 15.5 KByte/sec
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 10.0 KByte/sec
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 47.0 Conn/min
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 39.0 ms[/b]

Shit zeg :( het is de laatste dagen k*t met peren.
Zie mijn lijnmonitor eens: :'(

Afbeeldingslocatie: http://molgen.biol.rug.nl/r1t/home.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Laatst online: 07-08 19:46
en weer een nieuw dieptepunt bereikt :( :(

Download 6.8 KByte/sec
Upload 13.6 KByte/sec

Begin me af te vragen waar ze bij @home in godsnaam mee bezig zijn :r :r
Ik heb dus een aantal dagen last van een stotterende verbinding, dus online gamen is niet te doen etc....
Als dit zo doorgaat, ga ik toch eens informeren naar ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pop3 is ranzig traag, smpt ook eigenlijk wel, en de ftp .. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

De ftp word je echt helemaal moe van. Het mag echt een wonder heten als ik me sitejes kan syncen met Dreamweaver. En t typische is dat dat kreng gewoon al bijna 2 jaar lang op precies dezelfde manier loopt te buggen. Een beter bewijs van de arrogantie en onkunde van deze provider is niet voor te stellen...

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Klopt het dat zojuist de DNS er even uitlag?

<edit> Laat maar... om de een of andere reden schopt E-Donkey 2000 m'n systeem overhoop. Na een reboot werkt het allemaal weer wel </edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Hier lag de dns ook ff plat, moest me server rebooten grrrr

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Nou, k lees hier nogal veel negatieve dingen over @home qua speed etc.
Ik zit hier thuis in Gulpen (Limburg, buurt van Maastricht) en heb nergens last van, heb vaker dat ie gewoon 7 dagen per week 24 uur online is, k down/upload echt Gbytes per dag, downloads van 400 a 500k haal k makkeluk, upload varieert maar de 20 haal k wel.

Gateway "valt" nooit weg, jah alleen als ik de stekker deruit trek :+

Maar goed, no problems dus, ben tevré

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op woensdag 05 juni 2002 15:48 schreef Rfce het volgende:

[..]

upload varieert maar de 20 haal k wel.

[..]
Dat kan dus niet, de upload is gelimiteerd op maximaal 16 kilobyte/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Damn, zojuist een informele waarschuwing ontvangen vanwege bandbreedtemisbruik...

Zeikerds! Eerst adverteren met onbeperkt internetten en er vervolgens op terugkomen...

Afijn, ik ga nu 's avonds maar niet meer downloaden. Dan maar overdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondervind sinds 4 weken veel last van mijn verbinding. Veranderende ip adressen. (half)wegvallende verbindingen.

Kan iemand mij uitleggen wanneer je een ip adres hebt waarvan de lease tijd na 1 week verloopt? Is dit bij alle ip adressen zo? of alleen als er werkzaamheden zijn?

Mijn ip begint met 217 en zit in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zal wel een nodemove-adres zijn - werkzaamheden dus. Kan wel een paar weekjes duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:32 schreef Wildfire het volgende:
Zal wel een nodemove-adres zijn - werkzaamheden dus. Kan wel een paar weekjes duren.
Ok dat was mij dus ook 4 weken geleden verteld door de technische dienst van @home. Zonder aankondiging met de boel klooien en mij eerst allerlei onzinnige operaties laten uitvoeren (standaard checks, netwerk kaart eruit enzovoort) Ipv even een berichtje van @home dat er werkzaamheden aan de gang zijn en ik gelijk ervan af weet.

Ik wou dit even zeker weten, want zonet even gebeld naar de Technische dienst en die zegt: ow dan bent u verkeerd voorgelicht. Dat ip wat u nu hebt is prima en het is normaal dat een ip constant veranderd. Dus ik heb em even uitgelegd dat hij onzin aan't verkondigen was en dat mij was verteld dat abonees die regelmatig internetten zoveel mogelijk een vast ip adress krijgen/hebben. Er waren volgens hem geen werkzaamheden trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:24 schreef Wildfire het volgende:
Damn, zojuist een informele waarschuwing ontvangen vanwege bandbreedtemisbruik...

Zeikerds! Eerst adverteren met onbeperkt internetten en er vervolgens op terugkomen...

Afijn, ik ga nu 's avonds maar niet meer downloaden. Dan maar overdag...
Ik zou je hier maar geen zorgen over maken, ik heb stapels met niet officiele waarschuwingen en 1x een informele daarna een formele en toen weer een informele is iig geen touw op te trekken. Ik heb ze er ook over gebeld en was niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net weer een informele waarschuwing! Ik vind het echt lachwekkend worden. Ik heb dan ook bijna niets gedownload de laatste tijd. Waar ze mee bezig zijn :? Misschien omdat ik die kerel van de technische dienst op z'n plek heb gezet :7

edit:
Kamaraat van me krijgt er ook net één, lijkt wel of ze die dingen standaard naar iedereen opsturen om maar klachten binnen te krijgen en zij die 10cent per minuut kunnen vangen voor de helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ik heb ook nu NET een informele waarschuwing gekregen ..
is dit de nationale informele waarschuwings dag ?

:?

heb even een mailtje teruggestuurd naar ze
Nou moeten jullie eens ophouden met dit soort achterlijke mailtjes te sturen.
Ik heb de laatste weken helemaal geen belasting gevormd voor het netwerk.
Sterker nog, ik heb jullie pas nog gemailt over de negatieve consequenties die mijn snelheid heeft voor het uploaden van belangrijke bestanden voor mijn werk. Een upload van 6 kb/s !
Hierop reageren jullie dan weer met wat standaard voorwaarden en mailtjes om de klant weer "tevreden" te stellen... dat ben ik dus duidelijk NIET.
Ook van bepaalde werkzaamheden worden wij hier in Groningen niet op de hoogte gesteld. Nu hebben we al een aantal weken last van de zogenaamde nodemove, wij hebben een tijdelijk ip-adres dat begint met 217. Normaliter hoort dit 212 of 213 te zijn zoals ik hiervoor ook gewend was.

Ik wens geen standaard "afwimpel" mailtjes te ontvangen. Sta de klant te woord en breng me op de hoogte van alle soorten veranderingen via mail of post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Ik lig er al uit sinds 2 mei... Er is al 2x een monteur langs geweest, door een 3e persoon is het modem vervangen en sinds een week weten ze wat het probleem is. Alles is een kwestie van het wijzigen van een instelling bij @home.

Essent en @home werken volledig langs elkaar heen. Er wordt ondanks beloftes niet teruggebeld en ondertussen kan ik ook nog een 10 c. gaan betalen per minuut voor de onkunde van Essent/@home.

Ik begin zo langszaamaan een beetje wanhopig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wow, blijkbaar kregen dus vandaag opeens veel meer @Home abbo's zo'n mailtje.

Laten we er maar vanuit gaan dat iemand bij @Home een foutje heeft gemaakt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Mijn snelheid blijft brak ook al heb ik al 3 keer de Helpdesk gebeld en doen ze steeds hetzelfde en zeggen ze me dat de ping goed is. De ping zeur ik niet over. Het enige waar ik last van heb is downspeed. Die zit gemiddeld op 20-30 kb/s. Dat is te weinig. Ik heb de @Home speedpatch geinstalleerd (speedpatch.exe). En sguide_default van speedguite.net. Die laatste heb ik geunpatched. Kan het probleem komen door die eerste patch. Ik heb XP btw.

Edit: Kan een XP-@Home-gebruiker zijn reg-instellingen misschien even posten?

Edit2: In Linux haalde ik snelheid 200k/s. De fout zit dus echt in Windows ergens. Vermoedelijk in een reg verstopt dmv die rare file speedpatch.exe. Welke instellingen moet ik heen kijken om de downspeed enzo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op donderdag 06 juni 2002 18:45 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:

[..]

Edit: Kan een XP-@Home-gebruiker zijn reg-instellingen misschien even posten?

Edit2: In Linux haalde ik snelheid 200k/s. De fout zit dus echt in Windows ergens. Vermoedelijk in een reg verstopt dmv die rare file speedpatch.exe. Welke instellingen moet ik heen kijken om de downspeed enzo te zien.
Draai http://www.speedguide.net/files/TCPOptimizer.exe eens. Dit programma optimaliseert je TCP/IP settings. Bij mij hielp het erg goed, ging van 250 kilobyte/sec bij Mordax naar 450 kilobyte/sec... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Thnx, straks rebooten. Ben eerst nog ff wat aan et downloaden. Dan zien we of et wat heeft opgeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:37
Op zondag 02 juni 2002 21:10 schreef Wokschotel het volgende:
Erg raar, ik zit ook op 5038 en mn speedsuite of test haalt gewoon 450KB/s. We hebben hier een groot netwerk, maar alles is echt lekker snel. er staan zeker 4 pc's continu films binnen te halen, de rest doet wat e-mail enzo. Ik vind het maar raar dat het zo kan verschillen per straat. Gemiddeld zitten we per pc op 150KB/s. van verschillende servers/clients natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook typisch @home dit:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/517196 (HK access nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

Op donderdag 06 juni 2002 23:53 schreef NiteFly het volgende:

[..]

Erg raar, ik zit ook op 5038 en mn speedsuite of test haalt gewoon 450KB/s. We hebben hier een groot netwerk, maar alles is echt lekker snel. er staan zeker 4 pc's continu films binnen te halen, de rest doet wat e-mail enzo. Ik vind het maar raar dat het zo kan verschillen per straat. Gemiddeld zitten we per pc op 150KB/s. van verschillende servers/clients natuurlijk.
Zit ook in Tilburg en haal gemiddeld 600Kb/sec bij mordax en via www.speedtest.nl kom ik nog hoger mijn postcd is 5049

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op donderdag 06 juni 2002 20:52 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Thnx, straks rebooten. Ben eerst nog ff wat aan et downloaden. Dan zien we of et wat heeft opgeleverd. :)
Heeft het nog wat opgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Yay !

Weer geen news !

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Be net even naar speedtest geweest.

Download : 572 KByte/sec
Upload : 15.1 KByte/sec
Connection : 751.0 Conn/min
Ping test Nederland : 33.0 ms

Ga zo door @HOME ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Om het maar op z'n HlpDsK's te zeggen: de POP3 is weer eens ranzig traag. Soms vraagt 'ie zelfs weer om m'n password...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet alleen de mail. Alles is hier nu echt belachelijk traag. Surfen op GoT gaat echt bijna niet.

Upload is ook nog geen 4 KB/sec :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op maandag 10 juni 2002 19:37 schreef HlpDsK het volgende:
Niet alleen de mail. Alles is hier nu echt belachelijk traag. Surfen op GoT gaat echt bijna niet.

Upload is ook nog geen 4 KB/sec :r
Ja, er is iets meer mis. Ik surf hier nu ook trager dan normaal, maar blijkbaar niet zo belachelijk traag als jij. GoT gaat nog redelijk hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook weer echt 200% typisch @home:
http://www.troublesathome.nl/index.php?section=pers&page=item&id=340

Als je de helpdesk belt over langzame up/downloads en zo dan zeggen ze dat je niet speedtest.nl als test moet gebruiken want die test "is waardeloos en geeft geen goed beeld".

Maar wel met puur alleen de downloadresultaten pimpen als verkoopargument. Nu ineens zijn de gegevens wel goed genoeg zeker? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb sinds halverwege april een knipperlicht verbinding ( regio Den Bosch) Of hij doet het niet of wel. Als hij het niet doet dan ga ik ff pingen. Resultaat 100% packetloss, terwijl mijn modem gewoon groen knippert. En dan ineens weer een perfecte verbinding.

@home gebeld, probleem is bekend, maar dat is al 2 maanden zo. Het vreemde is dat het alleen gebeurd als ik mijn pc reboot, laat ik hem 24/7 aanstaan ben ik verzekerd van een goede verbinding. Volgens @home ligt het probleem bij hun.

Als ik dan vraag wanneer ze het oplossen, zeggen ze dat ze dat niet weten :?

Nu lees ik op troublesathome dat er meerdere mensen in Den Bosch dit probleem hebben.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 22:28
Ik hoor ook bij de club van de mensen met een informele waarschuwing.

Return-Path: <Abuse@Home.nl>
Received: from mx2.nl.home.com ([212.120.66.207]) by mail2.home.nl
(InterMail vM.4.01.03.00 201-229-121) with ESMTP
id <20020612132335.EZRL14197.mail2.home.nl@mx2.nl.home.com>;
Wed, 12 Jun 2002 15:23:35 +0200
Received: from mx1-corp.corp.nl.home.com (mx1-corp.corp.nl.home.com [212.120.66.113])
by mx2.nl.home.com (8.9.1/8.9.1) with ESMTP id PAA16967;
Wed, 12 Jun 2002 15:21:41 +0200 (MET DST)
Received: from kana.corp.home.nl (kana.corp.home.nl [212.120.65.178])
by mx1-corp.corp.nl.home.com (8.9.3/8.9.3) with SMTP id PAA05209;
Wed, 12 Jun 2002 15:21:36 +0200 (MET DST)
Message-Id: <200206121321.PAA05209@mx1-corp.corp.nl.home.com>
Date: Wed, 12 Jun 2002 14:21:36 C -0500
Subject: Informele waarschuwing wegens overmatig bandbreedtegebruik
From: "Abuse @Home" <Abuse@Home.nl>
Reply-To: "Abuse @Home" <Abuse@Home.nl>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset = "us-ascii"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Mailer: Kana 6.0

Lijkt me ook wel echt van @home af te komen of loopt daar een stagair gewoon de boel op zn kop te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heeeeeeeeeeheeeeeeeeeee :(

eindelijk kan ik na een groot aantal maanden weer direct connecten met een kennis in Tilburg.

Pingen, tracen etc kregen we beide allemaal time outs...

Lekker netwerkje bij @Home :X

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaahh .. het is fantastisch Mike ..

/me zit nog es goed te kijken bij www.tweakdsl.nl :[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 11:57
Ik denk dat de mail server, weer eens dood is... weer een boel time-outs en dat terwijl ik op mail wacht! Goed bezig daar!!!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 17:41
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Jun 16 2002 om 23:16:04 UTC+0200)

Download : 560.7 KByte/sec
Upload : 12.9 KByte/sec
Connection : 837.0 Conn/min
Ping test Nederland : 25.0 ms

Hier in Den Bosch.

Werkt altijd hier(aangezien ik hier als enige in de straat kabel internet heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

@Home begint weer met bokken nu, data druppelt binnen, DNS-probz... :( Iemand anders ook deze ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Ik kreeg net een mailtje binnen van 29-5 :(
Laatst ookal een keer een mailtje wat veeel later aankwam. Waar zijn ze nou mee bezig daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ik heb echt niks te klagen over @home hiero... Behalve dan de cap op de upload

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ook maar ff getest:

Download : 593.7 KByte/sec
Upload : 15.1 KByte/sec
Connection : 852.0 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download: 100.2 KByte/sec
Upload: 12.1 KByte/sec

|:(|:(|:(|:(|:(|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 22:05
Je vind 100 KB/sec veel te weinig :? Sommige mensen doen het nog steeds met ISDN >:) Mijn Chello is 's avonds ook regelmatig trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 20:29 schreef MightyMark het volgende:
Download: 100.2 KByte/sec
Upload: 12.1 KByte/sec

|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Nou wat erg :z

Je upload is nog redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Ik heb nu vermoed ik ook een probleem met @Home.
Sommige pagina`s zijn NIET te bereiken. Maar andere gewoon weer wel.
Liggen er nu een paar DNS servers eruit :?
Of ligt het probleem bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op dinsdag 18 juni 2002 07:41 schreef stokkie het volgende:
Ik heb nu vermoed ik ook een probleem met @Home.
Sommige pagina`s zijn NIET te bereiken. Maar andere gewoon weer wel.
Liggen er nu een paar DNS servers eruit :?
Of ligt het probleem bij mij :?
Als je nou even een paar sites noemt die je niet kunt bereiken, dan kunnen wij ook even kijken of we dat probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De pop3 is iig flink over de zeik. Ik probeer al een kwartier tervergeefs mail op te halen. Timed gewoon uit tijdens het checken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat @home altijd de beste internet provider was
of heb ik het nou mis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 18:40 schreef sneaker666 het volgende:
Ik dacht dat @home altijd de beste internet provider was
of heb ik het nou mis :?
Jij hebt het mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

nouja, qua kabelinternet providers is het wel de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op dinsdag 18 juni 2002 18:41 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Jij hebt het mis :)
't Is maar hoe je het bekijkt. @Home is de minst erge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 11:08 schreef Wildfire het volgende:

[..]

Als je nou even een paar sites noemt die je niet kunt bereiken, dan kunnen wij ook even kijken of we dat probleem hebben.
oa:

http://stokkie.noudan.nl
http://servers.challenge-tv.com/show.php3?user=stokkie

Maar tis nu opgelost. Kheb een aantal planet en XS4ALL DNS servers aan me lijstje toegevoegd. En alles werkt weer :)

Overigens...
ik ben dik tevreden met @home hoor :)
Goeie speed, altijd online...heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Die twee sites werken hier perfect.

Momenteel heb ik alleen reden tot klagen over de POP3, want die is megatraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 19:40 schreef Wildfire het volgende:

[..]

't Is maar hoe je het bekijkt. @Home is de minst erge.
Uhh, echt niet. Er zijn providers die het veel beter doen. Zoals bv. Cistron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 21:46 schreef Wildfire het volgende:
Die twee sites werken hier perfect.

Momenteel heb ik alleen reden tot klagen over de POP3, want die is megatraag...
mail is ook om te huilen hier nu.
Vreemd.
Normaal nooit last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op dinsdag 18 juni 2002 22:28 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Uhh, echt niet. Er zijn providers die het veel beter doen. Zoals bv. Cistron.
Sinds wanneer is Cistron een kabelboer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 00:56 schreef Wildfire het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Cistron een kabelboer?
Waar staat het woord kabel in zijn post :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op woensdag 19 juni 2002 01:47 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Waar staat het woord kabel in zijn post :?
Ik quote:
nouja, qua kabelinternet providers is het wel de beste
We hadden het dus over de kabel...

Oh, afgezien daarvan, POP3 is nog steeds ranzig traag... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sneaker666 heeft het niet over kabel. Gewoon over providers. En dan speelt Cistron dus wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op woensdag 19 juni 2002 19:15 schreef HlpDsK het volgende:
sneaker666 heeft het niet over kabel. Gewoon over providers. En dan speelt Cistron dus wel mee.
Sorry, mijn fout. Ik had het over Damster, terwijl die pas later reageerde dan jouw opmerking waar ik weer op reageerde (wow, klopt deze zin wel? :))

Oh, het ziet er naar uit dat we morgen weer een normale POP3 hebben, er is vannacht onderhoud aan de POP3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 19:15 schreef HlpDsK het volgende:
Hoeveel betaal je voor cistron en hoeveel betaal je voor @Home?
Installatie en maandelijkse kosten? All in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op donderdag 20 juni 2002 16:05 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Hoeveel betaal je voor cistron en hoeveel betaal je voor @Home?
Installatie en maandelijkse kosten? All in?
Dat kun je zo binnen een paar minuten zelf uitzoeken... www.home.nl en www.cistron.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onderhoud? Ze moeten gvd een hele farm nieuwe neerzetten. Ik kan al weken _nog_ slechter mailen. Zenden en halen.

Ik dacht dat het niet mogelijk was, maar nog crappier kan dus blijkbaar wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 11:57
Sorry Hlpdsk, maar het geklaag in dit topic is af en toe iets te erg. Het klopt dat de mail servers brak zijn, maar dat zijn ze al meer dan een jaar! Ze adverteren met internet toegang en die is in het algemeen ruim voldoende, zeker als je de prijs prestatie verhouding bekijkt!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op donderdag 20 juni 2002 19:24 schreef sigma01 het volgende:
Sorry Hlpdsk, maar het geklaag in dit topic is af en toe iets te erg. Het klopt dat de mail servers brak zijn, maar dat zijn ze al meer dan een jaar! Ze adverteren met internet toegang en die is in het algemeen ruim voldoende, zeker als je de prijs prestatie verhouding bekijkt!
Sorry sigma01, maar blijkbaar heb jij niet door dat @Home op veel plaatsen nog steeds een wanprestatie levert en dat ze van klantenservice nog nooit hebben gehoord.

@Home dient als provider naast internettoegang ook POP3, SMTP en NNTP te leveren (dat doen alle provider). Die diensten moeten dus ook van fatsoenlijk niveau te zijn. Verder moeten ze ook betere klantenservice bieden, want momenteel is het niet veel soeps. Klachten worden vaak genegeerd - zoals de NNTP en POP3. En de helpdesk was eerst gratis maar die kost nu ook geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Laatst online: 02:19

Kettrick

Rantmeister!

Het lijkt erop dat @home sinds kort poort 80 blokeert, zijn er meer mensen met dit probleem :?

Dat zou helemaal de druppel zijn :(

Vanaf internet kom ik niet meer op mijn webserver :(

Edit : weird, het doet het nu wel weer :? :?

typisch @home :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 18:25 schreef Wildfire het volgende:

[..]

Dat kun je zo binnen een paar minuten zelf uitzoeken... www.home.nl en www.cistron.nl
Nee dat vraag ik aan jou, en alle anderen hier die het zo slecht vinden. Zodra ik jullie kritiek word onderuit geschopt is het te moeilijk om redelijk toe te geven dat de prijs veel minder is. Toch een beetje zwak
Mijn mening is, je betaald voor cistron veel meer dan voor at home wat ik gelezen heb... Kortom je betaald voor een opel en verwacht een ferari te rijden.
En webservers? Mag dat dan bij een kabelprovider?
Ik raad iedere athome gebruiker een dagje mijn internet of chello service te gebruiken... dat terwijl ik meer betaal dan athome gebruikers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

In haar oneindige wijsheid heeft @Home besloten mijn upload naar zo'n 8 kilobyte/sec te reduceren... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:51

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Valt wel mee;
Modem Current Upstream Bytes : 1235409 Bytes
Is net zo erg als met ADSL van mij.
Op vrijdag 21 juni 2002 20:54 schreef Wildfire het volgende:
In haar oneindige wijsheid heeft @Home besloten mijn upload naar zo'n 8 kilobyte/sec te reduceren... :( :( :(

No news is bad news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
(Overgenomen op Mon Jun 24 2002 om 23:39:11 UTC+0200)

Download : 731.8 KByte/sec
Upload : 14.8 KByte/sec
Connection : 1,061.0 Conn/min
Ping test Nederland : 10.0 ms

Jammer want de download lag eerstop 1192kbyte/sec
Met @home tilburg wel te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 14:04 schreef RoeLz het volgende:
Het lijkt erop dat @home sinds kort poort 80 blokeert, zijn er meer mensen met dit probleem :?

Dat zou helemaal de druppel zijn :(

Vanaf internet kom ik niet meer op mijn webserver :(

Edit : weird, het doet het nu wel weer :? :?

typisch @home :(
waarom denk je dit / waar maak je dit uit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op maandag 24 juni 2002 23:35 schreef insan1ty het volgende:
(Overgenomen op Mon Jun 24 2002 om 23:39:11 UTC+0200)

Download : 731.8 KByte/sec
Upload : 14.8 KByte/sec
Connection : 1,061.0 Conn/min
Ping test Nederland : 10.0 ms

Jammer want de download lag eerstop 1192kbyte/sec
Met @home tilburg wel te verstaan.
Zit er weer een te lullen. @Home heeft een downloadcap op 485 kilobyte/sec, sneller kun je gewoonweg niet. Dat is een feit... (tenzij je nog maar recentelijk bent aangesloten en een Motorola-modem hebt, dan zit je op een apart segment van @Home's netwerk en ligt je downloadcap tijdelijk hoger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 21 juni 2002 14:04 schreef RoeLz het volgende:
Ja poort 80 blocken? Lijkt me handig voor een ISP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 00:12 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja poort 80 blocken? Lijkt me handig voor een ISP?
Volgens mij moet je even lezen...
Hij bedoeld namelijk dat zijn webserver niet bereikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
@home is gewoon heel goed (in markelo) en een webserver mag eigenlijk niet maar als je het zo graag wil doe het dan op poort 81 oid, mijn motorola modempje raast met een gemiddelde snelheid van 600-800 over het net en in rusige tijden nog sneller :) Maar de upload snelheid ZUIGT heel hard. ik kom nooit boven de 15KB/s uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel TV verbinding als kabelverbinding vallen constant uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, weet iemand of er in Venlo servers uit zijn gevallen? Ik heb gisteren eindelijk mijn nieuwe modem gekregen door verhuizing moest ik de vorige opsturen omdat ze dachten dat er geen @homo te krijgen was, maar na 6 maanden heb ik gelijk gekregen en hebben ze gisteren de modem aangesloten, nadat de monteur klaar was zei die dat er in Venlo een nieuwe server was uitgevallen en daardoor kon mijn modem zich niet aanmelden, nu heb ik vandaag gebeld en kreeg ik te horen... dat ze deze week een RF meting moesten doen en dat het nog 5 dagen zou duren... nu weet ik het helemaal niet meer, gisteren zeiden ze server plat duurd max 2-3 dagen en vandaag zeggen ze RF meting vanuit jouw huis en duurd 5 dagen, een uur later belt me een andere gast van @home op en vraagt en doet ie het al welke lampjes branden, ik zo hetzelfde als gisteren, eerst 1 dan met 2e knipperen zo gaat het door tot 3 vol en de 4e knipperen en dan begint ie weer met 1, dus nog geen internet, wacht al 7 maanden op cistron MAxx dacht dan maar ff kabel maar allebei niet, heb alle verschillende modem's in huis maar niets werkt! ja fucking KPN, geen Cistron ook geen @homo, de moed gaat me bijna in de schoenen zitten................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 07:14

Remi

Moo!

Hier in Friesland is het raar bezig. Het ligt al sinds een uur of 1 helemaal plat en daarna kon ik weer pingen met time outs of een ping van 300 tot 400. MSN en ICQ werken nu weer maar surfen gaat traag.

Weet iemand of d'r een server plat ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 17-09 17:05
Op dinsdag 25 juni 2002 17:07 schreef Remi het volgende:
[..]
time outs of een ping van 300 tot 400. MSN en ICQ werken nu weer maar surfen gaat traag.
[..]
Da's nog niks!

Kijk dit eens:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
C:\WINDOWS\Desktop>ping start.home.nl

Pingen naar static.home.nl [213.51.129.123] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.51.129.123: bytes=32 time=1142ms TTL=249
Antwoord van 213.51.129.123: bytes=32 time=916ms TTL=249
Antwoord van 213.51.129.123: bytes=32 time=1150ms TTL=249
Antwoord van 213.51.129.123: bytes=32 time=732ms TTL=249

Pingstatistieken voor 213.51.129.123:
    Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies),
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
    Minimum = 732ms, Maximum =  1150ms, Gemiddeld =  985ms

En geen MSN of ICQ :(

[edit]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
C:\WINDOWS\Desktop>ping start.home.nl

Pingen naar static.home.nl [213.51.129.121] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.51.129.121: bytes=32 time=1890ms TTL=249
Antwoord van 213.51.129.121: bytes=32 time=1434ms TTL=249
Antwoord van 213.51.129.121: bytes=32 time=1435ms TTL=249
Antwoord van 213.51.129.121: bytes=32 time=1232ms TTL=249

Pingstatistieken voor 213.51.129.121:
    Minimum = 1232ms, Maximum =  1890ms, Gemiddeld =  1497ms

Let ff op die ranzig hoge 1890ms :r gewoon

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/suepahfly/ping.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 07:14

Remi

Moo!

Heb je dat sinds vandaag of altijd?

Hier zijn mijn ping en tracert naar start.home.nl
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Pingen naar static.home.nl [213.51.129.121] met 32 byte gegevens:

Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 213.51.129.121: bytes=32 tijd=185 ms TTL=251
Antwoord van 213.51.129.121: bytes=32 tijd=53 ms TTL=251

Ping-statistieken voor 213.51.129.121:
    Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 2, verloren = 2
    (50% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
    Minimum = 53ms, Maximum = 185ms, Gemiddelde = 119ms

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Bezig met het traceren van de route naar static.home.nl [213.51.129.121]
via maximaal 30 hops:

1   225 ms   241 ms   217 ms  r1-atm0-0-0-5.rdc1.ov.home.nl [213.51.86.1]
  2     *     * 224 ms  bb1-ge3-0-32.rdc1.ov.home.nl [212.120.67.121]
  3   225 ms     *    *     r6-ge0-0-0-0.rdc1.ov.home.nl [213.51.132.30]
  4     *     *   *     Time-out bij opdracht.
  5     *   218 ms     *     mfes1.home.nl [213.51.129.121]
  6   230 ms     *    *     mfes1.home.nl [213.51.129.121]
  7   257 ms   144 ms    90 ms  mfes1.home.nl [213.51.129.121]

De trace is voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 17-09 17:05
Mijn trace
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Bezig met tracen van route naar static.home.nl [213.51.129.121]
voor maximaal 30 hops:

1     1 ms     1 ms     1 ms  hier stond mijn firewall
  2   798 ms  1078 ms  1074 ms  r1-ge0-0-3.******.ov.home.nl [213.51.148.1]
  3     *   934 ms  1098 ms  bb1-pos3-1.******.ov.home.nl [212.120.67.161]
  4  1137 ms  1399 ms  1239 ms  bb1-pos1-0.rdc1.ov.home.nl [212.120.67.98]
  5  1228 ms   761 ms   992 ms  r6-ge0-0-0-0.rdc1.ov.home.nl [213.51.132.30]
  6     *     *   *     Timeout bij opdracht.
  7     *     *     1490 ms  static.home.nl [213.51.129.121]

Trace voltooid.

***** hier sond een plaatsnaam
Tja veel erger als dit kan het (hopelijk) niet worden.
Dit komt de laatste twee weken regelmatig voor. Volgens de helpdesk zijn ze bezig met een node move. Maar ik mag toch aannemen dat dit geen twee weken duurt.

[edit]

Yeay, hij doet ut weer! :D
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Pingen naar static.home.nl [213.51.129.123] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.51.129.123: bytes=32 time=17ms TTL=249
Antwoord van 213.51.129.123: bytes=32 time=37ms TTL=249
Antwoord van 213.51.129.123: bytes=32 time=25ms TTL=249
Antwoord van 213.51.129.123: bytes=32 time=29ms TTL=249

Pingstatistieken voor 213.51.129.123:
    Minimum = 17ms, Maximum =  37ms, Gemiddeld =  27ms

maar voor hoelang.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Snelle vraag:
Wat is het adres van de portal van @home? Als ik www intiep krijg ik dat gezeik van msn zoeken :{ terwijl ik tot een maand of wat terug gewoon de @home portal kreeg op www. Ik heb portal.home.nl geprobeerd, ook msn zoeken als uitkomst. Via zoekmachines geen adres te vinden en via www.home.nl of www.essenthome.nl ook niet

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

Op dinsdag 25 juni 2002 00:07 schreef Wildfire het volgende:

[..]

Zit er weer een te lullen. @Home heeft een downloadcap op 485 kilobyte/sec, sneller kun je gewoonweg niet. Dat is een feit... (tenzij je nog maar recentelijk bent aangesloten en een Motorola-modem hebt, dan zit je op een apart segment van @Home's netwerk en ligt je downloadcap tijdelijk hoger)
Nee hoor haal hier zelf ook met @home ruim 748Kilobytes/sec met het nieuwe motorola modem. Heb een gem. ping van 9 / 10 MS. Dus hij lult niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

Het is weer eens zover die f*king mailserver is weer eens down kl*te zooi. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op woensdag 26 juni 2002 23:21 schreef Harwin het volgende:
Snelle vraag:
Wat is het adres van de portal van @home? Als ik www intiep krijg ik dat gezeik van msn zoeken :{ terwijl ik tot een maand of wat terug gewoon de @home portal kreeg op www. Ik heb portal.home.nl geprobeerd, ook msn zoeken als uitkomst. Via zoekmachines geen adres te vinden en via www.home.nl of www.essenthome.nl ook niet
http://start.home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 21:23 schreef Suepahfly het volgende:
Tja veel erger als dit kan het (hopelijk) niet worden.
Verhuis niet naar Tilburg :{

Oh ja .. tipje: ALT-printscreen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 18:41 schreef HlpDsK het volgende:

Verhuis niet naar Tilburg :{
inderdaad, echt een klote-stad... Tilburg, bah. :P

Rijen (dat bij Gilze) is trouwens ook niet geheel trouble-vrij sinds ze daar kunnen @homen. en dat moet daar ook allemaal weer via tilbu1.nb.nl.home.com.

is een Motorola-modem niks voor jou, HlpDsK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een COM21 en volgens @home is ie in orde. Het is ook ergens in een kastje in de wijk gewoon goed fout en niet bij mij. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:51
mail server weer down :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

Op donderdag 27 juni 2002 19:45 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb een COM21 en volgens @home is ie in orde. Het is ook ergens in een kastje in de wijk gewoon goed fout en niet bij mij. Bah.
Jij in Tilburg een goeie verbinding met een com21 geen docsis laten plaatsen geeft alleen maar troubles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.