Verwijderd

Topicstarter
wat denken jullie van de 6510, zal ik hem eind van de maand kopen?
ik zou namelijk ook graag bluetooth willen, ik wil namelijk met mijn laptop op internet via m'n mobile :P

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:46

vooghel

Cunning linguist

Is 'ie dan al verkrijgbaar dan? Ik geloof Nokia in dat soort dingen niet eerder dan dat ik ze in de winkel zie.

En heeft je laptop al Bluetooth? Anders kun je m.i beter via mobiel internetten via infrarood.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Verwijderd

Topicstarter
nee, m'n laptop heeft nog geen bluetooth, maar daar is niet veel voor nodig (pcmcia kaartje...). verder staat op alle sites dat ie eind januarie, begin februarie komt...?

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
het lijkt mij ERG onwaarschijnlijk dat ie er dan al is. Dat zou dan voor het eerst sinds jaren zijn dat Nokia zijn prognose weer eens waarmaakt. Want het is een doffe elende. Ik heb destijds maanden op de 7110 zitten wachten heb tijden op de 6210 zitten wachten. En zit nu op de 6310 te wachten en inderdaad alweer zo lang dat ik misschien dadelijk wel weer op de 6510 ga wachten. :)

En uhmz. de 6510 heeft toch geen bluetooth?
Of bedoel je dat ook te zeggen met je opmerking?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• intert0y
trouwens ook wel grappig ze waren geloof ik toen ze de volgende pagina maakte nog niet helemaal wakker daar:

http://www.nokia.nl/6510/nl/specifications.html

en dan vooral kijken wat er in de <title> staat.

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:46

vooghel

Cunning linguist

Had ik ook al gezien, en aan de webmaster doorgegeven.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

heeft iemand ook een idee of je hiermee t9 kan gebruiken bij het wappen ?? wil nog wel eens makkelijk zijn als je moet e-mailen of chatten

Deze plek is te koop.

Verwijderd

op de 6510 zit geen bluawe tand dan zal je een (lelijke) 6310 moeten kopen. Ik zelf kan wel zonder bt en koop dit dingetje ik heb nu een 6210 en wil is wat anders.

• intert0y
ik vind de 6310 ook niet erg mooi al schijnt ie er in het echt minder lelijk uit te zien dan op plaatjes.

ik heb nu de 8850 en hiervoor had ik de 7110 en de 6210. Wilde toen een lekker klein toestel (de 8850 dus) en nu dacht ik laat ik maar weereens een 'groot' toestel kopen en hoofdreden was overigens dat er voor de 8850 niet echt een carkit verkrijgbaar is wat ik overigens vrij belachelijk vindt.

Begin nu toch te twijfelen.. de 6510 is natuurlijk wel mooi en sluit ook wat beter aan op mijn 8850 (6510 is toch ook betrekkelijk klein, heb nog niet psies naar de afmetingen gekeken)..........tja.. waarom bluetooth....

achja.... twijfel al om...... toch maar de 6510.. maar weer als het tegenzit 2 a 3 maanden wachten?.............................................................................................. je hoort het morgen in Elsje................op de Fingher...... DE bouqfred reeks.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

dan zou ik toch de Ericsson T68 nemen...

die is iets goedkoper en niet iedereen zal er over een half jaar mee lopen ;)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 16:45
ik ga voor de 6310. goed te combineren met BT kaartje in de laptop en een compaq Ipaq 3870 :)

Verwijderd

Het zal mij ook niks verbazen als het weer erg lang duurt voordat dit toestel in de winkel ligt. Nokia heeft een beetje vreemde manier van marketing. Eerst iedereen lekker maken en dan nog een half jaar er op moeten wachten!
Pagina: 1