Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verry Neat!
2e [img]moet trouwens[/img] zijn
2e [img]moet trouwens[/img] zijn
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Blanke lak doet inderdaad wonderen, dus ik snap niet echt waarom hij nu nog zo "sinaasappel" is.. (Die stikker valt wel erg op op de scan, is IRL niet echt zo)Op woensdag 16 januari 2002 14:54 schreef Jamez_Joint het volgende:
Blanke lak doet wonderen
Ik heb al eerder dingen gespoten, rekenmachines etc. maar die zijn spiegelglad..mischien dat ik er nog een laag over doe. Zitten nu 4 lagen rood op en 2 blanke.
Verwijderd
Sinaasappel effect kun je maar op 3 manieren krijgen met allemaal hetzelfde resultaat (een te dikke laag) Of je hebt van te dichtbij gespoten (lijkt er wel op), of je hebt niet goed geschud (het busje), of je hebt het laten drogen tijdens het spuiten. Het is de bedoeling dat alles nat blijft tijdens het spuiten. Maar wees gerust. Als je echt van je telefoon houdt, kun je hem nog altijd polijsten. Sommige spuiters werken ook met veel blanke lak om achteraf te polijsten.Op woensdag 16 januari 2002 15:01 schreef Esger het volgende:
[..]
Blanke lak doet inderdaad wonderen, dus ik snap niet echt waarom hij nu nog zo "sinaasappel" is.. (Die stikker valt wel erg op op de scan, is IRL niet echt zo)
Ik heb al eerder dingen gespoten, rekenmachines etc. maar die zijn spiegelglad..mischien dat ik er nog een laag over doe. Zitten nu 4 lagen rood op en 2 blanke.
Ik moet zeggen dat de ingescande afbeelding erger lijkt dan het is, maar nog steeds wel raar, ik ben niet echt een n00b op spuitbusgebied om t zo maar te zeggen.
blanke lak was op kamertemp, iets warmer, goed geschud, 2 dunne lagen. Maarjah ik zie nog wel ff, het is niet alles meer die telefoon, en het wordt vanzelf wel gepolijst in broekzak&co.
blanke lak was op kamertemp, iets warmer, goed geschud, 2 dunne lagen. Maarjah ik zie nog wel ff, het is niet alles meer die telefoon, en het wordt vanzelf wel gepolijst in broekzak&co.
Verwijderd
Hmm wel kewl gedaan, ik heb het tot m'n huidige telefoon met allemaal gedaan... blauwe ledjes enzo inbouwen, etc
been there, done that...
ziet er wel ok uit btw!!
ziet er wel ok uit btw!!
Hoe heb je die ledjes ingebouwd? Ik heb er nog wel over gedacht om er oranje (bijpassend bij display) ledjes onder de toetsen te doen. Alleen weet ik niet of ik de skills heb om SMD te solderen, het ziet er wel erg klein uit..
Isse mooi, alleen jammer dat je je tijd verkloot hebt aan zo'n K*T-telefoon (no-offence)
Waarom? Met een GD90 ben je heel wat origineler vind ik. Nokia's zijn voor mensen die niet kunnen modden.Op woensdag 16 januari 2002 22:03 schreef BlackIllusion het volgende:
om eerlijk te zijn: ik vind het op niks trekken
koop gewoon een nokia met leuk kastje
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Inderdaad, die Nakia's zijn fijn, moet ik toegeven. Maar F#cking HEEL NL loopt met die "originele" Nakia's...
Van 7 tot 77 aan de 3310, tjee wat een pret, met verwisselbare frontjes..
NOFI trouwens
En waarom is de GD90 kut? Heb er geen problemen mee hoor.
Van 7 tot 77 aan de 3310, tjee wat een pret, met verwisselbare frontjes..
NOFI trouwens
En waarom is de GD90 kut? Heb er geen problemen mee hoor.
Pagina: 1