ff een vraag....k heb mun fsb verhoogt....maar nu weet k dat de garantie weg is....duzz tot hoever is het NIET!!...schadelijk??
ps...zie voor pc specs hieronder
ps...zie voor pc specs hieronder
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Dat slaat ook weer nergens op... voor alles is een eerste keer en je leert naarmate je het vaker doet. Maar alsie nou ff de faq's doorleest of de search gebruikt voorkomt t een hoop domme vragenOp woensdag 16 januari 2002 14:47 schreef P5ycho het volgende:
*zucht* als je niet weet waarmee je bezig bent gewoon NIET doen.
Verwijderd
Ja en jij wilt alleen maar een getalletje horen, en er verder niets over hoeven lezen.Op woensdag 16 januari 2002 14:53 schreef rdl het volgende:
ik wil alleen maar weten tot hoevere(mhz) ik ongeveer mun pc kan krijgen zonder dat t egt schadelijk is...owk ik weet dat dat per procc anders is....maar tot hoever ongeveer??
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.een hoop domme vragen
w00t
Dat zal best wel maar ik vind dit gewoon een domme vraag... alsie ff de faq's doorgelezen had was r niks aan de hand geweest en had dit topic niet bestaanOp woensdag 16 januari 2002 14:55 schreef robbie007 het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()