Verwijderd
Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn voordat je hem upload en hij mag hooguit 10240 bytes zijn. Verder moet de naam niet langer zijn dan 20 tekens en moet de extensie .jpg of .gif zijn.
Verwijderd
Idd, post hoort in LAMisschien hoort deze post hier niet hoor, maar waarom mag ik mijn jpg niet uploaden als icon onder mijn naam??
HmmHij zegt dat het geen gif/jpg/etc. bestand is, terwijl ik dat plaatje toch wel DEGELIJK met paint bewerkt heb, en zeker weet dat ik het opgeslagen heb als jpg bestand.
Je kan hem wel openen op je pc neem ik aan?
Een gif kan maar 256 kleuren, lijkt me duidelijk danAls ik er een gif van maak is het opeens lelijk? hoe kan dit?
Verwijderd
Het ligt in dit geval niet aan hoeveel kleuren, maar aan wélke kleuren.Op woensdag 16 januari 2002 14:42 schreef Tigereye het volgende:
Een gif kan maar 256 kleuren, lijkt me duidelijk dan
Volgens mij gebruikt pain altijd het websafe palet, of een ander palet met veel achterlijke kleuren. Stel gewoon je eigen palet samen, of beter nog: laat het doen door een écht programma.
Je hebt gelijk, ik zit weer niet op te letten
sorry.
Yup, kan um wel gewoon openen op mijn PC. Ik had eerst Webhancer, maar dat heb ik van mijn PC afgegooit, net nu ik het nodig had. *sigh*Hmmpaint
Je kan hem wel openen op je pc neem ik aan?
[..]
Mjah, maar als ik jpg probeer is het volgens mij nog steeds bagger. ALS ik al mag uploadenEen gif kan maar 256 kleuren, lijkt me duidelijk dan
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
Klopt... maar het origineel is een jpg, en die wordt gebruikt om met meer dan 256 kleuren op te slaan... dus ligt het daaraan.Op woensdag 16 januari 2002 14:45 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Het ligt in dit geval niet aan hoeveel kleuren, maar aan wélke kleuren.
Volgens mij gebruikt pain altijd het websafe palet, of een ander palet met veel achterlijke kleuren. Stel gewoon je eigen palet samen, of beter nog: laat het doen door een écht programma.
Dmv goede kleuren te kiezen kun je idd een heel eind komen... maar jah paint he
---
Hoe vaak het je geprobeerd te uploaden?? Ik heb ook weles probs gehad met het uploaden, maar na een paar keer ging dat toch wel.
Als je zeker weet dat alles goed is, tsja... dan weet ik het ook niet...
Mjah, dat zal dan wel... lekker gaar, kan ik weer die 9 mb gaan downloaden...Op woensdag 16 januari 2002 14:47 schreef bonzz.netninja het volgende:
is het geen jpg die met een bitmap manier is opgeslagen, want dat doet paint toch?? DD8 ik iig
En dat valt niet mee met Casema hoor!
Verwijderd
Ik heb al best een aantal keer geprobeerd te uploaden, maar steeds dezelfde melding. Zodra ik er een .gif van maak lukt het uploaden wel maar is het oerlelijk. Goed, ik maak liever ook geen gebruik van Paint, maar ik heb ff niks voorhanden, en ik maak normaal gesproken geen gebruik van proggie's als Photoshop e.d. dus dat heb ik hier niet liggen.Op woensdag 16 januari 2002 14:51 schreef Tigereye het volgende:
[..]
Klopt... maar het origineel is een jpg, en die wordt gebruikt om met meer dan 256 kleuren op te slaan... dus ligt het daaraan.
Dmv goede kleuren te kiezen kun je idd een heel eind komen... maar jah paint he
---
Hoe vaak het je geprobeerd te uploaden?? Ik heb ook weles probs gehad met het uploaden, maar na een paar keer ging dat toch wel.
Als je zeker weet dat alles goed is, tsja... dan weet ik het ook niet...
Iemand nog suggesties voor een goed (klein) programma wat ik hiervoor kan gebruiken?
Verwijderd
kijk hier maar es tussen: http://tucows.zeelandnet.nl/imgedit95.htmlOp woensdag 16 januari 2002 14:54 schreef DenMan het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goed (klein) programma wat ik hiervoor kan gebruiken?
//off-topic: of check je icq...
Thanx voor de link, maar: -OF mijn Casema verbinding doet weer gaar, -OF de page is down, want elke keer als ik een proggie probeer te downloaden of previewen krijg ik: Page cannot be foundOp woensdag 16 januari 2002 14:57 schreef Tigereye het volgende:
[..]
kijk hier maar es tussen: http://tucows.zeelandnet.nl/imgedit95.html
//off-topic: of check je icq...
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Casema.Op woensdag 16 januari 2002 15:03 schreef DenMan het volgende:
[..]
Thanx voor de link, maar: -OF mijn Casema verbinding doet weer gaar, -OF de page is down, want elke keer als ik een proggie probeer te downloaden of previewen krijg ik: Page cannot be found
Verwijderd
Hmm ligt aan tucows... op de wageningen UR mirror krijg ik ook een error. Dan via www.download.com ofzoOp woensdag 16 januari 2002 15:03 schreef DenMan het volgende:
[..]
Thanx voor de link, maar: -OF mijn Casema verbinding doet weer gaar, -OF de page is down, want elke keer als ik een proggie probeer te downloaden of previewen krijg ik: Page cannot be found
Ik werk zelf met Paint Shop Pro (www.jasc.com), maar dies wel bijna 30 Mb om te downen
kun je een ander icontje wel uploaden... waar je zeker van weet dat ie goed werkt (icon van iemand anders ff proberen... werkt het... dan weet je waar het aan ligt... wel gelijk verwijderen daarna, want dat staat anders ook zo lullig...)
Ik denk dat ik Paint Shop Pro maar ga downloaden dan. Eerst ff wachten tot mijn andere download klaar isOp woensdag 16 januari 2002 15:16 schreef Tigereye het volgende:
[..]
Hmm ligt aan tucows... op de wageningen UR mirror krijg ik ook een error. Dan via www.download.com ofzo
Ik werk zelf met Paint Shop Pro (www.jasc.com), maar dies wel bijna 30 Mb om te downen
kun je een ander icontje wel uploaden... waar je zeker van weet dat ie goed werkt (icon van iemand anders ff proberen... werkt het... dan weet je waar het aan ligt... wel gelijk verwijderen daarna, want dat staat anders ook zo lullig...)
Damn wat ben ik blij dat ik binnen 4 weken ADSL Advanced heb
Naja, ik rommel ff wat aan met dat Paint Shop Pro en dan zien we wel verder!
afgehandel
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()