Als de verf geen stroom geleid, lijkt me het wel kunnen, dacht ik zo...
Moet je iig geen verf met agressief oplosmiddel nemen...
Moet je iig geen verf met agressief oplosmiddel nemen...
beschadigen vast niet ... maar ik denk niet dat het mooi wordt ...
En de toetsen kunne vast gaan zitten ...
Ik denk dat uit elkaar halen toch het beste is.
En de toetsen kunne vast gaan zitten ...
Ik denk dat uit elkaar halen toch het beste is.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Als je er zeker van wilt zijn dat ie het nog helemaal doet na het spuiten zou ik hem maar uit elkaar halen...
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Hangt er van af of je toetsenbord ook "beschermfolie" heeft tegen stof etc. zoniet dan zou ik het niet doen (mits je nix te verliezen hebt). Dan zou ik gewoon je Toetsenbord uit elkaar halen, kun je gelijk de ledjes vervangen
\0/
ik vind dat eeuwige blauw niet origineel
En ja, ik heb niets te verliezen, het toetsenbord koste geloof ik 25 piek dus als ik hem mol is het zo erg nog niet
Als ik nou een soldeerbout zou hebben zou ik misschien een andere kleur ledjes nemen.... misschien maar eens kijken naar soldeerbouten dan.
Als ik de toetsen wil verven maakt het niet uit of ik het ding in elkaar laat zitten of uit elkaar haal, plaksgewijs dan. Omdat er toch verf op de toetsen komt. Welke verf kan ik het beste nemen... ik wil dus geen plakkende toetsen en een voor een de toetsen van het bord breken heb ik nou ook geen zin in, dan ben ik bang het veermechanisme eraf te slopen.
Als ik de toetsen wil verven maakt het niet uit of ik het ding in elkaar laat zitten of uit elkaar haal, plaksgewijs dan. Omdat er toch verf op de toetsen komt. Welke verf kan ik het beste nemen... ik wil dus geen plakkende toetsen en een voor een de toetsen van het bord breken heb ik nou ook geen zin in, dan ben ik bang het veermechanisme eraf te slopen.
Pagina: 1