Localhost, sweet localhost
Verklaar uzelf nader?
Ik heb ongeveer de volgende structuur:
Ik heb ongeveer de volgende structuur:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? // VOORBEELD.PHP // wat html.... <? include('search_add.php'); include('search_result.php'); // roep functies aan uit search_add en search_result ?> |
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <? // search_add.php <? include('search_config.php'); // functies (4x in totaal) function removeNonSearchableChars($str) { $str = preg_replace('<.*?>',' ',$str); $str = preg_replace("([0-9,:;\?!()'\"\]\\[\t\r\n]|(\.( |$)))"," ",$str); return preg_replace("( +)"," ",$str); } ?> |
PHP:
1
2
3
4
5
| <? // search_config.php <? // een hoop variabelen en één functie ?> |
Verwijderd
Preg functies werken met /regex/modifier dus bijvoorbeeld: preg_replace("/bla/i","", $string);
Het vreemde is dat het in PHP4 prima werkt...
Het maakt met niet zo veel meer uit... het porten naar PHP3 is afgeblazen, het kostte te veel moeite. De klant gaat op zoek naar een echte hoster...
Het maakt met niet zo veel meer uit... het porten naar PHP3 is afgeblazen, het kostte te veel moeite. De klant gaat op zoek naar een echte hoster...
www.php.net/pcre
Since PHP 4.0.4, you can also use Perl-style (), {}, [], and <> matching delimiters.
Verwijderd
een preg_replace kan niet werken zonder begin en eind teken vb:Op woensdag 16 januari 2002 17:23 schreef kvdveer het volgende:
Het vreemde is dat het in PHP4 prima werkt...
/[a-z]+/
misschien dat je de functie preg_replace met eregi_replace verwardt.
Mocht ik het fout hebben, wat heb jij dan gedaan dat het ook zonder werkt, bij mij klaagt hij altijd als ik begin || eind teken vergeet. En hou zou je zonder eind teken case-insensitive kunnen matchen?
edit:
[quote]
Since PHP 4.0.4, you can also use Perl-style (), {}, [], and <> matching delimiters.
[/quote]
beantwoord mijn vraag al, <> worden dus ook al standaard herkend als begin/eind teken
[quote]
[/quote]
beantwoord mijn vraag al, <> worden dus ook al standaard herkend als begin/eind teken
Pagina: 1