Een maat van me had al een heletijd problemen, en ik d8 dat dat aan de koeling lag van z'n processor (amd TB 1400). Dus had ik m'n suberorb van m'n Duron600@1000 afgehaald en bij hem erop gezet. (achteraf had zijn voeding een probleem maar goed). Dus toen weer cooler terug bij mij erop, pc aan, alles gaat netjes draaien en blazen, maar beeld homaar. Volgens mij heb ik bij het verwijderen van m'n suberorb een condesator geraakt. M'n processor doet het wel in een ECS K7S5A, en m'n monitor doet het op m'n 486 ook gewoon. Ik heb m'n fbs gewoon op 100 staan, en het inhouden van insert zodat "safe bios settings" worden gehandeert helpt ook niet, eveneens als het gebruiken van een andere videokaart. Dus Mobo dood
?
Tja, en ik heb niet zo veel geld, momenteel 184 euro. Ik heb nu een Chaintech 7aja (socketA kt133), een Duron 600@1000 en infineon cas2 100mhz geheugen. Iemand een iedeetje?
Tja, en ik heb niet zo veel geld, momenteel 184 euro. Ik heb nu een Chaintech 7aja (socketA kt133), een Duron 600@1000 en infineon cas2 100mhz geheugen. Iemand een iedeetje?