Ik heb een printer, HP 930c, en in XP gebruikt ie voor zwart, de kleuren cartridge, en ik kan het niet veranderen in de instelling, wie weet wat het zou kunnen zijn??
Verwijderd
Hehe, wie koopt er nou zowiezo een hp?? 
Maargoed, even de kleuren eruit doen, printer aanzetten....
probeer het dan nog eens, geeft-ie dan een foutmelding als je wilt printen (hoogstwaarschijnlijk wel dus) doe dan weer kleur erin en kijk wat ie dan doet........
weet je overigens zeker dat je z/w niet omgedraaid hebt??
Oh, enne, even naar de winkel terug, 940C is nog niet zo heel oud meen ik, zal zowiezo nog wel garantie opzitten......
Maargoed, even de kleuren eruit doen, printer aanzetten....
probeer het dan nog eens, geeft-ie dan een foutmelding als je wilt printen (hoogstwaarschijnlijk wel dus) doe dan weer kleur erin en kijk wat ie dan doet........
weet je overigens zeker dat je z/w niet omgedraaid hebt??
Oh, enne, even naar de winkel terug, 940C is nog niet zo heel oud meen ik, zal zowiezo nog wel garantie opzitten......
Dan gebruik je waarschijnlijk de XP-drivers. Je moet ff de HP-drivers downloaden, dan moet het weer goed gaan.
Bij mij was dat ook zo
Bij mij was dat ook zo
Verwijderd
is 2 januari weer een nieuwe driver uitgekomen
Windows eigen drivers hebben geek colorsmart en geen black extraction derhalve wordt op een pagina waar ook maar iets kleur zit zwart met de kleurenpatroon afgedrukt
Voor degene die voorstelde om HP te bellen omdat ze dan langs komen: Keep on dreaming, niks mis met de printer, is gekocht zonder XP support omdat dat er bij het uitbrengen van deze printer nog niet was, 930 is inmiddels niet meer in productie, technisch gezien wordt ie vervangen door de 920, markttechnisch door de 940
Bi-directionele communicatie zal je met de nieuwe HP drivers nog steeds moeten ontberen maar dat ligt meer aan WIn NT kernel, was namelijk al zo met NT en Win2K, kan bij win98 er xzo een deel van de I/O vervangen worden door HP's eigen I/O, XP laat dat niet zomaar toe
Windows eigen drivers hebben geek colorsmart en geen black extraction derhalve wordt op een pagina waar ook maar iets kleur zit zwart met de kleurenpatroon afgedrukt
Voor degene die voorstelde om HP te bellen omdat ze dan langs komen: Keep on dreaming, niks mis met de printer, is gekocht zonder XP support omdat dat er bij het uitbrengen van deze printer nog niet was, 930 is inmiddels niet meer in productie, technisch gezien wordt ie vervangen door de 920, markttechnisch door de 940
Bi-directionele communicatie zal je met de nieuwe HP drivers nog steeds moeten ontberen maar dat ligt meer aan WIn NT kernel, was namelijk al zo met NT en Win2K, kan bij win98 er xzo een deel van de I/O vervangen worden door HP's eigen I/O, XP laat dat niet zomaar toe
Verwijderd
Ik heb nooit gesuggereerd dat er iets mis was met de printer, maar ik reageerde op een eerdere reply van iemand die zei:Op woensdag 16 januari 2002 19:30 schreef DannyS het volgende:
Voor degene die voorstelde om HP te bellen omdat ze dan langs komen: Keep on dreaming, niks mis met de printer,
[citeer modus]"Oh, enne, even naar de winkel terug, 940C is nog niet zo heel oud meen ik, zal zowiezo nog wel garantie opzitten......"[/citeer modus]
Dus
Ennuh, ja ik ga straks weer lekker dromen
Verwijderd
en ik bedoelde dat we niet langskomen, allen als de printer defect is wordt hij opgehaald voor Reparatie
On-site support moet extra worden aangeschafd
Verwijderd
Niemand heeft het woord support in de mond genomen, ik was er vanuit gegaan dat ze bedoelde dat ie defect is omdat er ook over garantie gesproken werd. Dat er standaard geen onsite support op zit begrijp ik ook nog wel.Op donderdag 17 januari 2002 10:49 schreef DannyS het volgende:
en ik bedoelde dat we niet langskomen, allen als de printer defect is wordt hij opgehaald voor Reparatie
Pagina: 1