Toon posts:

Luna ADSL GO account 8192/512 Kbp/s ¤ 95,00 :P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Mxstream is al beschikbaar bij ons, en heb me gister bij XS4ALL aangemeld, nu kwam ik vandaag toevallig op Luna.nl , en ze hebben bij DSL abbo's een 8mbit optie, voor nog geen 250 piek per maand, ik ben zeer verbaasd? kan ik dat als particulier gewoon nemen? dat is wel belachelijk goedkoop voor die prijs , alle info is welkom :)
<EDIT>
GEFELICITEERD,

ADSL is bijna beschikbaar op uw locatie!

Oplevering van DSL staat gepland op December 2001
NOG EVEN GEDULD SVP ! :? :?
</EDIT>

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eweka of Cistron is nog goedkoper.

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
Precies Eweka kost het "maar" 89 Euro.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 14:24 schreef Rusty het volgende:
Precies Eweka kost het "maar" 89 Euro.
hoe komt het dat die providers zo goedkoop zijn? en waar kan ik meer info vinden over die 8mbit voor 89 euro abbo ?

Wat vaag is , zowel bij luna, als Eweka staat dat het nog niet beschikbaar is , maar vanaf december 2001 is het wel beschikbaar :?

• Rusty
Op woensdag 16 januari 2002 14:30 schreef cONEction het volgende:

[..]

hoe komt het dat die providers zo goedkoop zijn? en waar kan ik meer info vinden over die 8mbit voor 89 euro abbo ?

Wat vaag is , zowel bij luna, als Eweka staat dat het nog niet beschikbaar is , maar vanaf december 2001 is het wel beschikbaar :?
Wacht ff, zit net pas goed te lezen. MxStream is een ander netwerk. Cistron, Eweka en Luna zitten op het netwerk van BBned en BabyXL. Als MxStream beschikbaar is, betekend niet dat via die andere providers beschikbaar is. Kiezen dus of nu MxStream of wachten tot BBned en BabyXL beschikbaar zijn.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op woensdag 16 januari 2002 14:19 schreef cONEction het volgende:
<EDIT>
GEFELICITEERD,

ADSL is bijna beschikbaar op uw locatie!

Oplevering van DSL staat gepland op December 2001
NOG EVEN GEDULD SVP ! :? :?
</EDIT>
Het ziet inderdaad een beetje raar uit ja, da's een foutje in de postcode database van BBned, maar zoals je ziet is het vanaf 12-2001 beschikbaar, het is nu 2002 dus je kunt aanvragen! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op woensdag 16 januari 2002 14:34 schreef Rusty het volgende:

[..]

Wacht ff, zit net pas goed te lezen. MxStream is een ander netwerk. Cistron, Eweka en Luna zitten op het netwerk van BBned en BabyXL. Als MxStream beschikbaar is, betekend niet dat via die andere providers beschikbaar is. Kiezen dus of nu MxStream of wachten tot BBned en BabyXL beschikbaar zijn.
of nu mxstream bij xs4all en over een paar maanden overstappen op bbned bij xs4all :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 14:37 schreef chucky666 het volgende:

[..]

of nu mxstream bij xs4all en over een paar maanden overstappen op bbned bij xs4all :)
Kan dat zomaar overstappen? en wat is volgens jullie een realistisch snelheid dat ik kan halen met zon 7mbit verbinding? waarom stapt iedereen niet massaal over op dit soort providers? begrijp ik ook niet :? ze bieden 10X snelheid voor nog geen 200 piek per maand :P

En kun je gewoon zon abbo nemen met een normale telefoonlijn? wist namelijk niet dat je zoveel data door telefoonlijn kon pompen!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 13:42

Crusader

Arc Nature

In sommige gevallen is het alleen niet mogelijk om je spraaktelefonie te houden (de zg. linesharing).
Dan heb je ADSL maar geen "normale" telefoon meer...
Hou dat even in de gaten :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Rusty
Op woensdag 16 januari 2002 16:29 schreef cONEction het volgende:

[..]

Kan dat zomaar overstappen? en wat is volgens jullie een realistisch snelheid dat ik kan halen met zon 7mbit verbinding? waarom stapt iedereen niet massaal over op dit soort providers? begrijp ik ook niet :? ze bieden 10X snelheid voor nog geen 200 piek per maand :P

En kun je gewoon zon abbo nemen met een normale telefoonlijn? wist namelijk niet dat je zoveel data door telefoonlijn kon pompen!
De snelheid hangt oa. af van de afstand tot je telefoon centrale enzo. Maar 850KB/s zou je moeten kunnen halen.
En de techniek van ADSL laat een max snelheid van 8mbit down en 2mbit up. Dus het kan idd door je telefoon lijntje.

En waarom niet iedereen overstapt. Tja ten eerste kan het niet overal en ten tweede moet je maar 200 piek in de maand over hebben voor zo'n snelheid. Voor de huis, tuin en keuken gebruiker is MxStream snelheid best goed. Beetje surfen, beetje mailen gaat prima daarmee.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op woensdag 16 januari 2002 16:29 schreef cONEction het volgende:

[..]

Kan dat zomaar overstappen?
waarschijnlijk wel :)
ze zijn aan het testen, en als alles goed gaat bieden ze het aan :)
eerst aan de eigen leden natuurlijk ;)
maar ze zijn aan het kijken hoe ze alles soepel kunnen laten verlopen.
en als het goed was kon je gewoon dezelfde modem blijven gebruiken :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1