Iemand ervaring met deze tft? Zijn ze goed? Ik wil namelijk zo 1'tje tweedehands kopen maar kvind er niet zoveel over...
Alle tips zijn handig!
Ik heb er 1 zien staan bij informatique. Ik vond het ranzig beeld, kleuren waren flets en letters waren niet scherp zoals dat hoort bij een tft monitor.
Thanks ik heb intussen de verkoper gecontacteerd en die zei dat hij ook nog een Nec MultiSync LCD 1550V heeft staan voor dezelfde prijs (ik wil hem nltweedehands kopen) deze zit nog in de verpakking. Is dit dan een beter keuze?Op woensdag 16 januari 2002 16:47 schreef Fault het volgende:
Ik heb er 1 zien staan bij informatique. Ik vond het ranzig beeld, kleuren waren flets en letters waren niet scherp zoals dat hoort bij een tft monitor.
Verwijderd
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van Philips, omdat ik diverse tests heb gelezen waarin hun schermen toch enigzins teleurstellend uit de bus komen. NEC is zeker een betere keuze, al weet ik niet de precieze specificaties van de 1550V. Misschien dat je deze vraag ook in deze thread kunt stellen, of in ieder geval na kunt lezen wat er zoal gezegd wordt over diverse LCD schermen die in dezelfde klasse vallen als de NEC waar jij het over hebt. Misschien dat je daar wat aan hebt?