Toon posts:

Vastloper tijdens internetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej Hallo,

Sinds gisteren loopt m'n computer continu vast, als ik aan het internetten ben (b.v een topic aan het lezen) werkt het allemaal prima maar naar enige tijd "bevriest" m'n scherm en kan ik totaal nix meer doen, m'n pc doet gewoon helemaal niks meer. Wat ik ook vaag vind is dat als ik hem reset ik vervolgens alleen maar een zwart scherm krijg.Ik gebruik Windows XP met IE 6.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en/of een oplossing hiervoor?

Verwijderd

Ik denk zelf aan een geheugen probleem, IE 6.0 gebruikt meer geheugen en kan daarom net dat stukje rot geheugen gebruiken dat je anders nooit gebruikt. Ook het herstarten met een zwartscherm is volgens mij te wijten aan kapotte hardware.

Hardware gaat toch altijd stuk op een moment dat je het zelf niet verwacht. Verplaats anders dit topic naar HA.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

of er wordt iets te warm in je pc :?
heb je dit alleen met inet of ook gewoon als je een tijdje iets anders doet op de pc:?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

ff het internet rebooten >:)

Ey!! Macarena \o/

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

bonzz.netninja

Niente baffi

het kan ook gewoon zijn dat je o.s gaar is , dan her instal ?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40
Ik heb t zelf ook als men AGP op 4x staat. Op lager draait het normaal

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op woensdag 16 januari 2002 13:59 schreef Ariewww het volgende:
Hej Hallo,

Sinds gisteren loopt m'n computer continu vast, als ik aan het internetten ben (b.v een topic aan het lezen) werkt het allemaal prima maar naar enige tijd "bevriest" m'n scherm en kan ik totaal nix meer doen, m'n pc doet gewoon helemaal niks meer. Wat ik ook vaag vind is dat als ik hem reset ik vervolgens alleen maar een zwart scherm krijg.Ik gebruik Windows XP met IE 6.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en/of een oplossing hiervoor?
Heb je toevallig een Viper2?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus niet alleen als ik aan het internetten ben, hardware werkt allemaal prima. Gisteren heb ik toevallig alle irq conflicten uit de wereld geholpen en daarmee was het vastloop probleem tijdelijk verholpen want nu gaat het weer net zo hard.

Ik zal FF m'n config geven:
ASUS P2B LS

AGP: Asus v3800 deluxe (tnt2 ultra 32mb)
PCI1: Leeg
PCI2: Soundblaster Live!Value
PCI3: 3com nic
Voor de rest leeg

Voorheen:
AGP: Asus v3800
PCI1: 3com nic
PCI2: Creative Encore Dxr2
PCI3: Soundblaster Live!Value
PCI4: Winbond ISDN modem
VESA1(noem je dat zo): Soundblaster compatible kaartje.

Primary IDE:
Master: Maxtor Diamond+ 20gig
Slave: Creative DVD encore 5x
Secundary IDE:
Master: Aopen CDRW121032
Slave: Iomega Zip drive

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

welke detonater driver voor je tnt2 :?
hier kan je het beste de 6.50 voor nemen, die geven de mindste problemen met de tnt chipset reeks :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->HA

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwste detonator drivers, jammer dat de drivers van XP en ASUS sucken qua opengl. Ik denk niet dat het te maken heeft met die drivers hoor. Ik heb FF al m'n kaarten eruit gehaald en er weer ingezet en toen viel me iets op, die AGP kaart van asus heeft een pootje meer die over het slot heen gaat, is dat niet vaag?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

bonzz.netninja

Niente baffi

ja dat is zeker vaag maar goed. Die agp instellingen in je bios willen ook nog wel eens het een of ander doen, tenminste, wel bij mij. Vooral in auto modus gaat het slecht

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Het komt er gewoon op neer dat je RAM stuk is (8>

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Loopt je computertje compleet vast? Of alleen internet tijdelijk?
Ik heb last van het 2e, sinds ik IE6 heb geinstalleerd. Om de 10 minuten een minuut (soms 3 minuten) een timeout. Kan ik niks doen, geen programma's meer opstarten, afsluiten etc etc. F*cking irritant, maarja, een beetje mijn eigen fout, moet ik maar geen Microsofttroep installeren *D

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Pagina: 1