isa server 100%

Pagina: 1
Acties:

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 21:22
we zijn overgestapt van ms proxy 2.0 naar isa server om sites makkelijker te kunnen restricten door bepaalde rules aan te maken. Alles goed behalve dat de server op sommige momenten spontaan op 100% staat! En dat duurt dan of een paar seconden of een paar minuten. Het is onduidelijk wat dit veroorzaakt, al geprobeert te kijken met performance monitor maar die hangt dan ook helemaal als ie 100% zit te sputteren |:(
Overigens draait hier ook iis 5 op waar het intranet op draait. Deze blijft wel gewoon draaien echter het internet verkeer blijft dan wel hangen. Enig idee wat dit kan zijn :?
Ohja de server is trouwens een compaq proliant 800 350mhz. NT4/proxy2.0/iis draaide hier wel gewoon goed op.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:48

Klippy

Still Game

Zit je CPU load op 100% of wat anders?

Als 't CPU load is kan 't ook een hardwareprobleem zijn.
Of doet 'ie dat alleen maar als je ISA draait?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op woensdag 16 januari 2002 13:47 schreef Pauwl het volgende:
we zijn overgestapt van ms proxy 2.0 naar isa server om sites makkelijker te kunnen restricten door bepaalde rules aan te maken. Alles goed behalve dat de server op sommige momenten spontaan op 100% staat! En dat duurt dan of een paar seconden of een paar minuten. Het is onduidelijk wat dit veroorzaakt, al geprobeert te kijken met performance monitor maar die hangt dan ook helemaal als ie 100% zit te sputteren |:(
Overigens draait hier ook iis 5 op waar het intranet op draait. Deze blijft wel gewoon draaien echter het internet verkeer blijft dan wel hangen. Enig idee wat dit kan zijn :?
Ohja de server is trouwens een compaq proliant 800 350mhz. NT4/proxy2.0/iis draaide hier wel gewoon goed op.
hoeveel ram heb je in die server?

en hoeveel schijfruimte is er nog vrij?
kan het zijn dat 'indexing service' draait? (dit kan veel cpu tijd kosten) mocht je het niet nodig hebben dan kun je dit het best uitzetten)

A wise man's life is based around fuck you

• Pauwl
voor zover ik weet zit er 256mb in en zit dat niet helemaal vol. Het gaat idd om 100% cpu usage, wat in de oude situatie niet zo was. Het zal dus wel de combinatie win2000/isa zijn. Volgens mij is de indexing service wel al gedisabled, maar ik zal het eens even opzoeken. Meest recente patches/sp's voor win2k/isa zijn trouwens al geinstalleerd.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
ook SP1 voor isaserver al geinstalleerd (is 15 januari uitgekomen namelijk)

A wise man's life is based around fuck you

• Pauwl
het zou idd kunnen dat die nog niet geinstalleerd is. Ik beheer dat ding nl. niet maar ben zelf maar op zoek gegaan naar eventuele oplossingen. Ik zal het eens even navragen... bedankt voor de melding iig!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-04 18:41

McMiGHtY

- burp -

Tjek anders is www.isaserver.org staan ook veel tips op en het forum schijnt ook wel redelijk te zijn

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

Pagina: 1