Klipsch Promedia 2.1

Pagina: 1
Acties:

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:13
Ik heb ff een vraag gisteren de Computer Totaal gekocht en daarin stond een test over een aantal speakers. Nu stond er ook een 2.1 speaker bij: de Klipsch Promedia 2.1

Er stond bij dat die speakers 35 watt rms leveren en de subwoofer 130 watt.

Nu weet ik dat dat niet veel zegt maar ik wil toch wel eens weten of iemand wat weet over deze speakers.

Het lijkt mij dat een speaker van 272 best wel wat mag zijn.

Verwijderd

kan best goed zijn, maar reviews schrijven kunnen die gasten niet. THX Ultra joepie joepie. vlieg toch op man, zegt vrij weinig net als al die vermeldingen van de rms'en. Ga gewoon zelf luisteren en oordeel zelf zou ik zeggen

• SuperKneus
Dat ik zel moet gaan luisteren begrijp ik wel maar ik wil toch weten of 600,- voor zo setje het waard is. Verder wilde ik graag weten of iemand wat ervaring met deze speaker heeft.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 16:14
Ik zit er ook aan te denken om 'm te kopen. dus ik heb ff wat informatie aangevraagd bij de dealer (audioimport) krijg ik een hele stapel duitse/engelse/nederlandse reviews van de set waaronder die ene uit de C!T :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• SuperKneus
Die prijs die in de Cit staat klopt die ook of is hij goedkoper. ik vindt hem namelijk een beetje te duur voor computer speakers. Ik zatmeer te denken aan die creative soundworks digital. Die is maar 70 en ik heb gehoord van een collega van mij dat er leuk geluid uit komt.

Ik weet dat niet iedereen hier even tevrede is met creative maar hetgeen wat ik voornamelijk met mijn computer doe is games en aftoe muziek draaien.