Eindbaas harry potter

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Hoe moet je die verslaan :?

ps. Kun je daar ok bij cheats

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-10 23:35
Op de GBA of op de PC?

There is no magic.

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
pc

• The Will
Het lijkt me trouwens dat je er wel bij kan cheaten, maar als ik jou was zou ik het niet doen.

There is no magic.

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:36

AzzKickah

06-CENSORED

Op woensdag 16 januari 2002 13:37 schreef The_Will het volgende:
Het lijkt me trouwens dat je er wel bij kan cheaten, maar als ik jou was zou ik het niet doen.
Want dan komt Voldemort eraan en hij ADAVA KEDAVRA-t jou dan! >:)

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Gebruik de flipendo op de spiegel!
en weerkaats zijn shit tegen zichzelf..

Me vriendin heeft hem uitgespeeld..
:)

• The Will
Op woensdag 16 januari 2002 13:37 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

Want dan komt Voldemort eraan en hij ADAVA KEDAVRA-t jou dan! >:)
Waarom zeg je dat nou, dat was nou juist het grote geheim van het spel |:(

;)

There is no magic.

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:36

AzzKickah

06-CENSORED

Op woensdag 16 januari 2002 13:38 schreef The_Will het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat nou, dat was nou juist het grote geheim van het spel |:(

;)
Is dat nou een grapje of...? :?

* AzzKickah heeft dat hele spel nog nooit gezien/gespeeld :)

Verwijderd

je moet eerst die bezem pakken en die hoed de hoed moet je weg geven aan die chick daaro dan krijg je een toverstokje en daarme moet je dat eindbaasie mee cursen
dan moet je die spiegel pakken/naaartoe en dan die shit terug laten kaatsen

• The Will
Ja is een grapje (zie " ;) ")

En ik heb het op de pc ook nooit gespeeld, ik heb het op de GBA uitgespeeld in 5 uur (kut spel dus, veel te kort).

There is no magic.

Verwijderd

Welke cheat is dat dan
(om Voldemort te laten komen)????

:P:P:P

Verwijderd

De spiegel draait altijd de zelfde kant op, als je zorgt dat onze vriend Voldemort de zelfde kant op loopt sta je vrijwel altijd veilig achter de spiegel (wel 'n beetje opletten want af en toe schiet ie er een die er doorheen komt, rennen als 'n gek dan)

Verwijderd

Harry potter...??
dat is tog die tovenaar voor kinderen onder de 5 jaar...??

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 19:33 schreef Black het volgende:
Harry potter...??
neej die snotneus is ook voor 18+ :P

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
heeft toch unreal engine?

jaja weer een unreal reply door max :+

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
wel die pilaren gebruiken hè ;)

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 19:33 schreef Black het volgende:
Harry potter...??
nix tegen Harry Potter he, die film was zwaar cool...

/me gaat misschien het spel nog eens lenen bij debieb :D

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DE LAATSTE KRACHTMETING

Loop trap op en sla je spel op in boek ga links poort in, je moet nu met je ogen de fles volgen, waar de goede toverdrank inzit, deze beweegt vervolgens weer en zo moet je steeds volgen waar die dan weer staat, het gaat steeds sneller, hier kan ik niet en tip voor geven omdat de volgorde steeds anders is, dus zelf proberen

Als het gelukt is loop je door de zwarte wolk en ga naar rechts open de kist die daar staat, en loop terug trap af en sla je spel op in boek.,spring over de stenen naar de overkant en loop deur door die van zelf opengaat, je hoort professor krinkel (PAS OP) hij straalt op je,

Ga eerst de grote zuil naar de overkant brengen, spreek spreuk uit op teken 3x ga naar links naar de zijkant van de zuil (voorzichtig, dat de straal je niet raakt)spreek spreuk 2x uit op teken en ga snel weer achter de zuil staan, spreek weer 2x spreuk uit op teken, weer naar links en 2x spreuk uitspreken en er weer snel achter gaan staan, doe dit zelfde nog een keer, schuif nu met spreuk de zuil helemaal in de hoek de straal kan je hier niet raken, ga terug en pak kikker en doe hetzelfde met de klein zuil, breng die ook weer doormiddel van spreuk op teken zo naar de overkant, pas wel op dat je niet steeds hierop klimt, als je deze ook naar de overkant hebt gebracht klim je via de kleine zuil op de grote (je hoeft dus niet alle 4 zuilen naar de overkant brengen) en klim nu naar boven, professor kkrinkel verdwijnt nu, pak de 4 kikkers in deze kamer, sla je spel op in het boek, loop door de poort, en luister naar het verhaal, ga achter de grote pilaar staan, wacht tot kringel erachter staat en spreek je spreuk uit op wankelende zuil (deze valt nu op kringel) direct wegrennen naar volgend zuil, en weer spreuk uitspreken als kringel er achter staat, als je 4x de professor kringel hebt geraakt gaan alle grote zuilen stuk, ga nu achter de kleine staan en laat kringel daar 3x zijn spreuk op uitspreken deze gaan kapot, doe dit bij alle kleine zuilen, spreek 1x de spreuk uit op de spiegel en ren vervolgens rondjes, daar waar eerst de pilaren en zuilen stonden, iedere keer als professor kringel zijn spreuk uitspreekt op de spiegelkant, verliest hij weer een beetje leven,zo versla je hem, jij valt tenslotte flauw en wordt wakker in bed .

HARRY POTTER IS GESPEELD, JE HEBT ALLE TOVERNAARS KAARTEN EN 250 SMEKKIES VERZAMELT, GEFELICITEERD!
BRON

Daarmee moet het wel lukken lijkt me. :)

🌞🍃

Verwijderd

Laat eens screenies zien :)
misschien haal ik hem dan ook wel zo van een dvd

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-10 07:38

freddifish

schnappi !

die grote kolommen kun je eerst nog op hem laten storten, (wacht tot hij goed gaat staan) kost hem zeker al eenderde van zijn krachten :)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Dat zal hem na 2 jaar geruststellen, thnx!

Zou je voortaan even op de datum van de laatste post willen letten? ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.