Registrars stopt ermee.. Wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik krijg net het bericht dat Registrars.com ermee kapt, aangezien het overgekocht is door Verisign. Geweldig .. NOT!. Dit was namelijk onze vaste registrar.

Nu hebben we dus een probleem. Weet iemand hier een goede registrar, gaarne met je ervaringen erbij.. We willen nl. via automatische aanmelding via e-mail domeinen kunnen reggen bij ze. Iemand?

dus ...

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op woensdag 16 januari 2002 13:21 schreef mph_rbi het volgende:
Ik krijg net het bericht dat Registrars.com ermee kapt, aangezien het overgekocht is door Verisign. Geweldig .. NOT!. Dit was namelijk onze vaste registrar.

Nu hebben we dus een probleem. Weet iemand hier een goede registrar, gaarne met je ervaringen erbij.. We willen nl. via automatische aanmelding via e-mail domeinen kunnen reggen bij ze. Iemand?
Verisign gaat gewoon door met de diensten van Registars.com hoor!

Anders probeer eens ff snakepages.com of www.swehosting.com van de SnakeBrothers...

Daar heb ik ook een hélé goedkope site geregistreerd, en je kunt er een compleet eigen diensten pakket samenstellen!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verisign heeft gisteren aangegeven dat registrars er definitief mee stopt.. Het heeft een tijdje doorgehobbeld, maar stopt er toch echt mee.. Ook een manier om van je concurrenten af te komen .. eerst opkopen.. dan sluiten. . :(

dus ...